اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار محمدیه اعلام کرد

هزینه 4 میلیارد ریالی برای تأمین سطل زباله در محمدیه

شهردار محمدیه با بیان اینکه برای تأمین سطل‌های زباله در این شهر چهار میلیارد ریال هزینه صرف شده است، هزینه‌های اجرای طرح تفکیک زباله را قابل توجه عنوان کرد.

هزینه 4 میلیارد ریالی برای تأمین سطل زباله در محمدیه

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، ایرج زاهدپور بعد از ظهر امروز در نشست نقش شهرداران در طرح جامع سلامت که در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: برنامه‌های مختلفی برای اجرای طرح تفکیک زباله در شهر محمدیه به اجرا در آمده است که می‌تواند الگوی مناسبی برای دیگر شهرهای استان باشد.

وی افزود: بی‌تردید تفکیک زباله هزینه‌های زیادی را در پی دارد چرا که تأمین سطل‌های زباله در راستای اجرای این طرح خود هزینه‌بر است.

شهردار محمدیه خاطرنشان کرد: برای تأمین سطل‌های زباله در شهر محمدیه رقمی بالغ بر 4 میلیارد ریال هزینه شده است که این اعتبار نیازمند همکاری استانداری می‌باشد.

زاهدپور تأکید کرد: برای ساماندهی شرکت های تفکیک زباله باید قوانین خاصی را تعیین کرد تا مشکلی برای ادامه کار این شرکت‌ها ایجاد نشود.

وی عنوان کرد: تفکیک زباله توسط افراد سودجو مشکلات زیست محیطی و اجتماعی خاص خود را به همراه دارد که با اجرای طرح تفکیک زباله از مبدأ می‌توان از بروز و افزایش این معضلات جلوگیری کرد.

شهردار محمدیه خاطرنشان کرد: نابسامانی و بی‌نظمی در این حیطه با تعیین ضوابط خاص و پیش‌شرط قابل رفع است.

زاهدپور در خاتمه از همکاری همه دستگاه‌ها به خصوص استانداری قزوین برای اجرای مناسب طرح تفکیک از مبدأ زباله در شهرهای بزرگ استان قزوین تأکید کرد.

انتهای پیام/2667/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول