اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با مخالفت اکثریت شورای شهر دوگنبدان

شهردار مستعفی دوگنبدان ماندنی شد

رئیس شورای شهر دوگنبدان گفت: با مخالفت اکثریت اعضای شورای شهر دوگنبدان، شهردار مستعفی این شهر در سمت خود ماندنی شد.

شهردار مستعفی دوگنبدان ماندنی شد

ولی‌الله دلاویز امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: با توجه به استعفای ناگهانی عبدالکریم قاضی‌فر، شهردار کنونی دوگنبدان از سمت خود، جلسه فوق‌العاده‌ای در محل این شورا با حضور اعضای شورای شهر دوگنبدان برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه اعضای شورای شهر دوگنبدان در زمینه موافقت یا مخالفت با استعفای قاضی‌فر، شهردار دوگنبدان رأی‌گیری کردند که در نهایت اعضای شورای شهر دوگنبدان با اکثریت رأی با استعفای قاضی‌فر مخالفت کرده و خواهان ادامه خدمت وی شدند.

دلاویز تصریح کرد: در این جلسه اینجانب و حمید بخشایی به استعفای قاضی‌فر رأی مثبت داده و آقایان مختار شفیعی، علی علیزاده و خانم کوکب حاتمی نیز با ماندن وی و ادامه در مسئولیت شهرداری دوگنبدان موافقت کرده و به استعفای وی رأی منفی دادند.

رئیس شورای شهر دوگنبدان در پایان ابراز کرد: تنها رأی ممتنع این رأی‌گیری نیز متعلق به آقای شاپور روانبخش بود که در نهایت عبدالکریم قاضی‌فر شهردار کنونی و مستعفی دوگنبدان با سه رأی مخالف، دو رأی موافق و یک رأی ممتنع ماندنی شد و تا روزهای باقی مانده عمر این شورا شهردار دوگنبدان باقی ماند.

انتهای پیام/82001/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول