اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت گاز مازندران خبر داد

برخورداری 43 روستای مازندران از نعمت گاز

مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت: 43 روستای مازندران با اعتبار 177 میلیارد ریال طی هفته‌های گذشته از نعمت گاز بهره‌مند شدند.

برخورداری 43 روستای مازندران از نعمت گاز

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، محسن عرب مقصودی پیش از ظهر امروز در آیین بهره‌برداری از پروژه گازرسانی به 25 روستای شرق چمستان نور اظهار داشت: این پروژه از سال 90 شروع شد اما، با تحریم دشمن عملیات اجرایی آن کند شد، چون هم افزایش قیمت‌ها را داشتیم و هم لوله انتقال که از جنس پلی اتیلن ویژه است در کشور تولید نمی‌شد و باید خریداری می‌کردیم.

مدیر عامل شرکت گاز مازندران تصریح کرد: به رغم همه این تحریم‌ها و سنگ اندازی‌های دشمن، کار این پروژه و پروژه‌های فراوان در سطح کشور به پایان رسید و دشمن در تلاش خود ناکام ماند.

وی افزود: کار بسیجی انجام شد تا پروژه‌ها به نتیجه برسد و این همان چیزی است که دشمن از شناخت آن عاجز است و نمی‌داند تحریم در مقابل روحیه بسیجی تاب تحمل ندارد و این همان روحیه‌ای بود که در شهدا و رزمندگان ما وجود داشت و به ما رسید تا با تاسی از آنان پروژه‌ها را انجام دهیم.

عرب مقصودی با اشاره به گازدار شدن 43 روستا در هفته دولت امسال گفت: با 235 هزار متر لوله‌گذاری و با هزینه‌کرد 177 میلیارد ریال، 7 هزار و 702 خانوار روستایی در شهرستانهای آمل، تنکابن، کلاردشت و نور از این نعمت بهره مند شدند.

این مسئول عنوان داشت: تاکنون یک‌هزار و 416 روستا با ضریب نفوذ 76درصد از نعمت گاز بهره مند هستند و تلاش داریم تا پایان برنامه توسعه پنجم این رقم را به 90 درصد افزایش دهیم.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران با ارائه گزارشی از وضعیت گازرسانی شهرستان نور ابراز داشت: 98 درصد شهری شهرستان گازدار هستند و از 98 روستای شهرستان نیز 58 روستا گازدار و 40 روستا در حال انجام و برای 16 روستای باقیمانده هم پیگیر کار هستیم .

وی در پایان گفت:در بخش کوهستانی نیز با انتخاب مشاور پیگیر مطالعه امکان‌سنجی و انجام کار هستیم.

انتهای پیام/86023/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول