اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان:

کتاب‌های درسی در مدارس آبادان توزیع شده است

رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان گفت: بین همه دانش آموزان کتاب‌های درسی توزیع شده و در این خصوص هیچ مشکلی نداریم.

کتاب‌های درسی در مدارس آبادان توزیع شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، سید محمد مولوی پیش از ظهر  امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش که سالن اجتماعات فرمانداری آبادان برگزار شد، اظهار کرد: برای بازگشایی هر چه بهتر مدارس و آموزشگاه‌های شهرستان با همکاری اعضای شورا برنامه ریزی‌های مطلوبی در دستور کار قرار گرفته است و اجرایی خواهد شد.

وی افزود: همزمان با سراسر کشور بازگشایی مدارس آبادان آغاز می‌شود و طبق برنامه ریزی وزارت آموزش و پرورش و زنگ‌های مقرر، سه مقطع تحصیلی، مدارس این شهرستان کار خود را از سر می‌گیرند.

رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان در خصوص کتاب‌های درسی و توزیع آن در سطح مدارس شهرستان عنوان کرد: بین همه دانش آموزان کتاب‌های درسی توزیع شده و در این خصوص هیچ مشکلی نداریم.

وی در خصوص دیگر اقدامات این اداره در سال تحصیلی جدید اضافه کرد: همچنین 39 هزار و 500 ساعت کلاس‌های ضمن خدمت برای معلمان اداره آموزش و پرورش آبادان به طور متمرکز در سطح نواحی همجوار برگزار شده است.

مولوی با بیان اینکه در حال حاضر اداره آموزش و پرورش شهرستان آبادان در حال برگزاری امتحانات نهایی دوره پیش دانشگاهی بوده که در 28 شهریور به پایان می‌رسد عنوان کرد: با آغاز سال تحصیلی جدید و برنامه‌های هفته دفاع مقدس همه مدیران اجرایی شهرستان باید در اقدامی منسجم و هماهنگ برای برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های هفته دفاع مقدس و یادواره دوم مهر تلاش کنند.

انتهای پیام/ 72001/س30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول