اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بازرسی سازمان صنعت و تجارت آذربایجان‌ شرقی:

بنگاه‌های اقتصادی در آذربایجان‌شرقی 1500 مورد تخلف کردند

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی از 24 هزارمورد بازرسی از بنگاه‌های اقتصادی استان و کشف حدود 1500 تخلف درمرداد ماه خبر داد.

بنگاه‌های اقتصادی در آذربایجان‌شرقی 1500 مورد تخلف کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، اسماعیل عطاپور صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از انجام 24 هزار و 463 مورد بازرسی از بنگاه‌های اقتصادی استان در مرداد ماه سال‌جاری خبر داد و اظهار کرد: این میزان بازرسی که 462 مورد آن در قالب گشت مشترک بازرسی و با همکاری دستگاه‌های مختلف استانی عملیاتی شده منجر به کشف یک هزار و 469 فقره تخلف شده که مراتب برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

وی افزود: عدم درج قیمت، گرانفروشی، عدم صدور فاکتور یا صورتحساب، عرضه و فروش کالای قاچاق و عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به ترتیب بیشترین تخلفات کشف شده در مرداد ماه را شامل می‌شوند.

عطاپور افزود: همچنین طی مردادماه سال جاری تعداد شکایات دریافتی از طریق ستاد خبری 124 و شکایات حضوری و رسیدگی شده نیز رشد 27 درصدی را نسبت به ماه قبل نشان می‌دهد.

وی خاطر نشان کرد: با نزدیک شدن به ایام بازگشایی مدارس، سازمان با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، طرح نظارتی ویژه‌ای را در سراسر استان برگزار خواهد کرد که جزئیات بیشتر آن طی روزهای آتی به اطلاع عموم شهروندان خواهد رسید.

وی ضمن اعلام آمادگی کامل بازرسان معاونت نظارت و بازرسی برای دریافت و رسیدگی به شکایات حضوری و تلفنی شهروندان، از تمام صاحبان بنگاه‌های اقتصادی استان درخواست کرد نسبت به درج قیمت مصرف کننده بر روی کالاها و یا محل مناسبی که در معرض دید مشتریان باشد و نیز رعایت ضرایب سود قانونی اهتمام بورزند.

انتهای پیام/60001/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول