اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دیلم:

140 میلیارد ریال برای تکمیل جاده دیلم به گناوه اختصاص یافت

فرماندار دیلم گفت: بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته و قول مدیرکل راه وشهرسازی استان 140 میلیارد ریال برای تکمیل جاده دیلم به گناوه اختصاص یافت.

140 میلیارد ریال برای تکمیل جاده دیلم به گناوه اختصاص یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از دیلم، اسماعیل کاظمی صبح امروز در جمع مدیران اجرایی دیلم اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده 40 میلیارد ریال هم برای بهسازی مسیر دیلم به بهبهان اختصاص یافت.

وی با گرامیداشت شهادت شهیدان رجایی و باهنر بیان داشت: انشاالله در آینده نزدیک شاهد شروع عملیات اجرایی این دو پروژه مهم راه سازی باشیم و این جاده که مخاطرات زیادی برای همه مردم ایران و خاصه مردم گناوه و دیلم که از این جاده بیشتر تردد می‌کنند دارد، ایمن‌سازی شود و دیگر شاهد این حوادث دلخراش نباشیم.

فرماندار دیلم اذعان کرد: دولت در مفهوم قوه مجریه اصلی‌ترین وظایف حاکمیت را برعهده دارد و در تمام زمینه‌ها مسئولیت دارد و هرگونه توسعه، پیشرفت،رفاه، امنیت، عمران و آبادانی در دولت‌ها رقم می‌خورد.

کاظمی با اشاره به اینکه دولت برای تحقق وظایفش نیازمند همکاری سایر قوا و مردم است تصریح کرد: تدبیر، برنامه ریزی، پیگیری، هماهنگی و تلاش گسترده از ارکان توفیق دولت‌ها هستند.

وی خاطر نشان کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی در این 35 سال آنقدر آثار خدمات و کارهای بزرگ مشهود است که نیاز به گفتن نیست، هرچند مجال گفتن هم به دلیل گستردگی کارهای انجام شده کمتر فراهم می‌شود.

کاظمی گفت: کار خدمت رسانی به مردم در طول این 35 سال هیچ گاه تعطیل نشده در برخی مواقع و دوره‌ها تشدید شده ولی هیچ گاه کار خدمت رسانی دچار وقفه نشده است و مردم روز به روز از ثمرات این نظام مقدس برخوردار بوده‌اند.

رئیس ستاد بزرگداشت هفته دولت اذعان کرد: در کنار خلق حماسه سیاسی مردم شریف ایران با حضور گسترده در دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراها ، در شهرستان بحمداله هم از لحاظ میزان مشارکت و هم از لحاظ سلامت انتخابات، سرعت عمل در انتخابات و خاصه در بحث فنآوری اطلاعات مقام اول را در استان کسب کرد و مورد تقدیر قرار گرفت و من این را جز شعور بالا و احساس مسئولیت مردم این دیار چیزی نمی‌بینم.

انتهای پیام/66006/س30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول