اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر گرگان:

محل فروش دام زنده از مواد غذایی تفکیک شود

یک عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت: محل فروش دام زنده از مواد غذایی تفکیک شود.

محل فروش دام زنده از مواد غذایی تفکیک شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، ناصر گرزین شامگاه شنبه در آخرین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان اظهار داشت: محل فروش مواد غذایی و دام زنده در یک مکان متناسب با یکدیگر نیست و شهرداری باید در این زمینه اقدام کند.

وی در خصوص جمع‎آوری آهن‎فروشان خط اوزینه بیان داشت: حدود 60 تا 70 درصد این مسئله انجام شده است، بنابراین با توجه به اینکه منطقه اوزینه یک محل مسکونی است و خطرات زیادی را برای شهروندان به دنبال دارد باید نسبت به این موضوع چاره‎ای اندیشیده شود.

المان میدان بسیج گرگان در بلاتکلیفی

منتخب دوره چهارم شورای اسلامی شهر گرگان با اشاره به المان میدان بسیج شهرستان گرگان خاطرنشان کرد: این پروژه مدتی است که بلاتکلیف مانده و شهردار گرگان باید در این زمینه اقدامات لازم را در دستورکار قرار دهد.

گرزین با تأکید بر اینکه در این منطقه سرمایه‎گذاری در بخش رستوران و غرفه‎هایی انجام گرفته است، ابراز داشت: المان بسیج گرگان باید هرچه سریع‌تر راه‎‎اندازی شود، چراکه اجاره‎بهای غرفه و رستوران در این مکان برای مردم بسیار بالاست که باید به زودی این پروژه به سرانجام برسد.

وی روند تغییرات ظواهر شهر گرگان را مثبت ارزیابی کرد و افزود: در سطح شهر گرگان هر روز شاهد تغییراتی هستیم گرچه تخریب‎هایی صورت می‎گیرد اما روند فعالیت‎ها موجبات رضایت مردم را در پی داشته است.

نقاشی دیواری یک کار جدید در حوزه شهری گرگان است

این عضو شورای اسلامی شهر گرگان بیان اینکه نقاشی دیواری یک کار جدید در حوزه شهری گرگان است، خاطرنشان کرد: این اقدام یک اتفاق نو در عرصه شهر گرگان است به طوریکه در برخی از معابر شهر معماری سنتی و نقاشی‎هایی به سبک جدید خودنمایی می‎کند که به زیبایی چهره شهر افزوده است.

گرزین از تلاش‎های اعضای سومین دوره شورای اسلامی شهر گرگان که دغدغه خدمت به مردم و حل معضلات شهری را داشتند، تشکر کرد.

انتهای پیام/83001/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول