اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد سالگرد ارتحال آیت‌الله اسماعیل صالحی‌مازندرانی:

واقعه 7 اسفند شیرگاه در کتاب عبور از بحران درج شود

رئیس ستاد دواردهمین سالگرد ارتحال آیت‌الله اسماعیل صالحی‌مازندرانی با اشاره به برنامه‌های محوری سوادکوه شمالی، گفت: واقعه هفت اسفند شیرگاه در کتاب عبور از بحران درج شود.

واقعه 7 اسفند شیرگاه در کتاب عبور از بحران درج شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از سوادکوه، حجت‌الاسلام محمد مهدوی شامگاه شنبه در دوازدهمین سالگرد ارتحال آیت‌الله صالحی مازندرانی که با حضور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در سوادکوه شمالی برگزار شد با اشاره به سابقه انقلابی آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی، گفت: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با ولایت‌مداری و عشق به امام و ولایت سال‌ها در کنار امام راحل بوده است.

رئیس ستاد دواردهمین سالگرد ارتحال آیت‌الله اسماعیل صالحی‌مازندرانی با بیان اینکه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بعد از ارتحال امام راحل، یار و یاور مقام معظم رهبری بوده است، افزود: وی همواره در کنار انقلاب و امام راحل و ولایت بوده است.

امام جمعه شیرگاه با اشاره به حضور گسترده مردم در مراسم ارتحال آیت‌الله صالحی‌مازندرانی، خاطرنشان کرد: مردم به عشق مرجعیت، روحانیت و پیروی از ولایت و رهبری با وجود مشقت‌ها و تنگناها در این مراسم حضور انبوه دارند.

وی با اشاره به اینکه سه مراسم محوری و قابل توجه در شیرگاه برگزار می‌شود و مورد استقبال مردم قرار می‌گیرد، یادآور شد: مردم شیرگاه در واقعه هفت اسفند شیرگاه منافقان را بعد از شکست در شش بهمن آمل با شکست دیگر روبرو کردند.

مهدوی با اشاره به اینکه در حادثه هفت اسفند شیرگاه دو شهید و چند مجروح تقدیم انقلاب شد، افزود: واقعه هفت اسفند شیرگاه در کتاب عبور از بحران درج شود.

رئیس ستاد دوازدهمین سالگرد ارتحال آیت‌الله صالحی‌مازندرانی، اذعان داشت: برگزاری همایش شهدای روحانی سوادکوه با محوریت آیت‌الله عبدالوهاب قاسمی و برگزاری سالگرد ارتحال آیت‌الله اسماعیل صالحی‌مازندرانی هم در شهرستان سوادکوه شمالی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/86015/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول