اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فنی و عمرانی شهرداری همدان خبر داد

افتتاح تقاطع غیر همسطح خواجه رشید ظرف یک ماه آینده

معاون فنی و عمرانی شهرداری همدان گفت: تقاطع غیر همسطح خواجه رشید روزهای پایانی عملیات اجرایی خود را طی می‌کند و ظرف یک ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح تقاطع غیر همسطح خواجه رشید ظرف یک ماه آینده

موسی رسولی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با بیان اینکه تقاطع غیر همسطح خیابان خواجه رشید 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد اظهار کرد: عملیات اجرایی این پل تا یک ماه آینده به اتمام می‌رسد و تقاطع آماده بهره‌برداری خواهد شد. 

وی ادامه داد: تاکنون برای احداث تقاطع غیر همسطح خواجه رشید بیش از 6 میلیارد تومان هزینه شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری همدان در ادامه به تقاطع غیر همسطح میدان بار اشاره کرد و ابراز داشت: این پل 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در مدت 27 ماه احداث خواهد شد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر 13 ماه از کار عملیات اجرایی بر روی تقاطع غیر همسطح میدان‌بار گذشته و از برنامه زمانبندی عقب نیستیم.

رسولی اذعان کرد: تاکنون بیش از 12 میلیارد تومان برای عملیات اجرایی و بیش از 6 میلیارد تومان برای تملک زمین برای احداث تقاطع غیر همسطح میدان‌بار هزینه شده است.

وی با بیان اینکه طرح مطالعاتی دو تقاطع غیر همسطح دیگر را در دست اقدام داریم تصریح کرد: همدان به شش تقاطع غیر همسطح دیگر نیاز دارد و مکان احداث این پل‌ها را مورد مطالعه قرار دادیم. 

انتهای پیام/89019/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول