اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه شورای ترافیک سیستان و بلوچستان

تقاطع غیرهمسطح برای ورودی شهرک جهاد زاهدان انتخاب شد

در جلسه شورای ترافیک سیستان و بلوچستان برای راه دسترسی بافت شهری طرفین کمربندی غربی زاهدان در ورودی شهرک جهاد، تقاطع غیر هم‌سطح انتخاب شد.

تقاطع غیرهمسطح برای ورودی شهرک جهاد زاهدان انتخاب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، رئیس شورای ترافیک سیستان و بلوچستان بعد از ظهر امروز طی جلسه شورای ترافیک در استانداری سیستان و بلوچستان اظهار داشت: با توجه به بررسی فنی صورت گرفته  ایجاد تقاطع غیرهمسطح در ورودی شهرک جهاد مناسب‌تر است.

محمود میری با بیان اینکه به زودی مطالعات مقدماتی طرح تقاطع غیرهمسطح راه دسترسی بافت شهری طرفین کمربندی غربی زاهدان به اتمام می‌رسد از تکمیل مطالعات فاز نخست این طرح طی دو هفته آتی نیز خبر داد.

رئیس شورای ترافیک سیستان و بلوچستان با اشاره بر ضرورت بازدید از محل اجرای طرح قبل از تصمیم‌گیری نهایی، افزود: بازدید میدانی اعضای شورای ترافیک استان نگرانی‌ها در اجرای طرح را رفع کرده و دقت عمل در تصمیم‌گیری را افزایش می‌دهد.

وی در ابتدای جلسه از اداره‌کل راه‌وشهرسازی استان که برخلاف وظیفه خود موضوع ایجاد تقاطع در ورودی شهرک‌ جهاد زاهدان را به جدیت پیگیری کرده است، تشکر کرد.

فرماندار زاهدان نیز در این جلسه به مشکلات ترافیکی شهر زاهدان اشاره کرد و اظهار داشت: با نزدیک شدن به ایام بازگشایی مدارس در بخش ترافیک شهر زاهدان، مردم ناراحت و نگران هستند.

عباسعلی ارجمندی با تاکید بر طولانی بودن افق نگاه‌های برنامه‌ریزی‌های شهر، افزود: نباید هر چه از عمر زاهدان می‌گذرد مشکلات آن بیشتر شود.

وی ادامه داد: بخش اعظم ترافیک زاهدان مربوط به خیابان شریعتی است که در مورد آن باید تدبیر شود.

انتهای پیام/75008/ش‌30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول