اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کرج خبر داد

آغاز مطالعه طرح تقاطع غیرهمسطح پل حصارک

شهردار کرج با تاکید بر لزوم فعالیتهای زیربنایی در شهر گفت: با تمهیدات اندیشیده شده مطالعه طرح تقاطع غیرهمسطح پل حصارک نیز آغاز شده است.

آغاز مطالعه طرح تقاطع غیرهمسطح پل حصارک

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، سیدعلی آقازاده در ادامه سخنان خود به راه‌اندازی چهار پروژه در منطقه شش کرج اشاره کرد و اظهار داشت: این چهار پروژه به عنوان فعالیت‌های عمرانی و زیربنایی محسوب می‌شوند که باعث تسریع روند توسعه در این منطقه از شهرداری شده است.

وی افزود: این منطقه زمانی محروم بود که با بهره‌برداری از این پروژه‌های کلان شاهد پیشرفت و آبادانی سطح منطقه خواهیم بود.

این مسئول افزود: این پروژه سبب شده است که شمال بلوار باهنر به بلوار پرستار که زمانی هر دو مسدود بوده‌اند را به یکدیگر متصل کند.

آقازاده تاکید کرد: از طرف دیگر در پوشش‌دهی نهر دلمبر که به طول 800 متر طول پروژه بوده است، به جای نهر باز از لوله‌های بزرگ سیمانی استفاده شده است که حداقل قطر هر لوله حدود سه متر بوده است و شهروندانی که در این منطقه از مشکل به وجود آمده رنج می‌بردند با انجام این پروژه به آسایش خاطر و امنیت رسیدند.

شهردار کرج با اشاره به طرح بلوار خوارزمی اظهار داشت:  این پروژه نیز از جمله پروژه‌هایی بود که مدت‌های مدید با کارشکنی‌هایی مواجه بود که به هر حال با تلاش مسئولان منطقه و با رایزنی‌ها و حمایت‌های مردمی امروز شاهد بلواری کاملاً استاندارد و شکیل و زیبا در این منطقه هستیم.

*آغاز مطالعه طرح تقاطع غیرهمسطح پل حصارک از هفته آتی

آقازاده در بخش دیگری با اشاره به مشکلات ترافیکی پل حصارک گفت: پل حصارک که غرب کرج را به کمالشهر متصل می‌کند، 10 سالی است که مشکلاتی را برای شهر و شهروندان به وجود آورده است.

وی با بیان اینکه هر چند این پل تحویل وزارت راه و شهرسازی شده است، افزود: در این راستا مدیریت شهری کرج این نوید و تعهد را به شهروندان می‌دهد که با عزم جدی و برنامه‌ریزی و همچنین محاسبات و مطالعات دقیق که از هفته آتی آغاز می‌شود، پلی شکیل و در خور و شأن شهروندان به بهره‌برداری برساند.

این مسئول خاطرنشان کرد: طرح و اجرای عملیات عمرانی تقاطع غیرهمسطح حصارک به زودی آغاز خواهد شد چراکه این امر نیازهای 50 ساله شهر کرج را با توجه به ترافیک 50 ساله در شهر برطرف خواهد کرد.

شهردار کرج افزود: برآورد اولیه این پروژه بیش از 60 میلیارد تومان بوده است که این مبلغ نیز تأمین اعتبار شده است و شهرداری کرج این آمادگی را دارد که پیمانکار بعد از مطالعه طرح کار خود را آغاز کند تا از این طریق ظرف مدت 2 سال آتی شاهد بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح جامعی در این منطقه از شهرداری کرج باشیم.

آقازاده در پایان اظهار داشت: امید است با بهره‌برداری و افتتاح رسمی از این پروژه‌ها بتوانیم خدمات شایسته‌تری را به شهروندان ارائه کنیم.

انتهای پیام/2302/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول