اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور کتابخانه‌های عمومی همدان:

ایده‌های نو و خلاقانه بر سرعت کارهای فرهنگی می‌افزاید

معاون امور کتابخانه‌های عمومی استان همدان گفت: علاوه بر اجرای صحیح مصوبات، ایده‌های نو و خلاقانه می‌تواند بر زیبایی و سرعت انجام کارهای فرهنگی بیفزاید.

ایده‌های نو و خلاقانه بر سرعت کارهای فرهنگی می‌افزاید

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسن عرفانی‌مقدم صبح امروز در جلسه رابطان فرهنگی استان همدان اظهار کرد: علاوه بر اجرای صحیح مصوبات، ایده‌های نو و خلاقانه می‌تواند بر زیبایی و سرعت انجام کارهای فرهنگی بیفزاید.

وی بیان داشت: رابطان فرهنگی موظف هستند، در بازدیدهای خود از کتابخانه‌ها، به ارزیابی فضای معنوی نمازخانه، جانمایی پوسترها و تابلوهای فرهنگی نظارت لازم را داشته و در گزارشات فصلی خود آنها را درج کند.

معاون امور کتابخانه‌های عمومی استان همدان در خصوص توسعه کتابخوانی ابراز داشت: کار رابطان فرهنگی بیشتر جنبه نظارتی و راهبردی داشته و باید در انجام امور فرهنگی الگوی کتابداران باشند تا برنامه‌های فرهنگی در تمام کتابخانه‌ها با رشد یکنواختی ادامه یابد و بار مسئولیت فقط برعهده گروه خاصی نباشد.

کارشناس امور فرهنگی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان از پیشرفت سریع در برخی از شاخص‌های فرهنگی خبر داد و گفت: امروز در بحث کانون‌های ادبی از شاخص‌ها جلوتر هستیم و  در شاخص نقد نیز جایگاه دوم کشوری را بعد از استان گیلان داریم.

محسن نجفی‌خواه با بیان اینکه در شاخص سایت کتابخوانان حرفه‌ای جایگاه خوبی در کشور نداریم، تصریح کرد: با اجرای مصوبه اخیر در شورای اداری مبنی بر عضویت تمام دانشجویان و دانش‌آموزان در سایت booki.ir امیدواریم شاهد رشد این شاخص  نیز باشیم.

در این جلسه رابطان فرهنگی به بیان نقطه‌نظرات خود در رابطه با راهگشایی برنامه‌های فرهنگی کرده و خواستار تغییر وضعیت مسابقات در سال آینده شدند.

انتهای پیام/89003/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول