اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان ابرکوه:

ورزش بانوان بخش بهمن ابرکوه در حال نابودی است

رئیس اداره ورزش و جوانان ابرکوه با اشاره به کاهش تعداد ورزشکاران سازمان یافته زن بخش بهمن از آینده نامعلوم ورزش بانوان در این بخش اظهار نگرانی کرد.

ورزش بانوان بخش بهمن ابرکوه در حال نابودی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، ابوالفضل قاسمی،‌ صبح امروز در دیدار رئیس گروه توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد و در جمع نمایندگان ورزش بانوان ابرکوه اظهار داشت: در سال گذشته حضور پررنگ ورزشکاران زن در این بخش را شاهد بودیم که این تعداد اکنون با افت شدیدی روبه‌رو شده است.

وی افزود: یکی از اصلی‌ترین دلایل این کاهش، انتقال تنها نیروی زن نمایندگی ورزش و جوانان بخش بهمن به اداره‌ دیگر بود که شکست سنگینی را در ظرف چند سال گذشته برای ورزش بانوان ابرکوه به دنبال داشت.

قاسمی خاطرنشان کرد: از لحاظ تجهیزاتی هیچ مشکلی در بخش ورزش بانوان نداریم و اگر مشکلی نیز وجود داشته باشد، ما عزیزتر از نظام اسلامی نیستیم و با تلاش و همدلی مشکلات را حل می‌کنیم.

این مسئول ادامه داد: به طور مثال، سال پیش 25 تیم والیبال در ورزش بانوان حضور داشتند که این امر را مدیون ایثارگری‌های فعالان ورزش بانوان می‌دانیم که با کمترین چشمداشت، خود را وقف ورزش بانوان در شهرستانی که بیشترین وقت فراغت آنان با ورزش پر می‌شود، کرده‌اند.

وی افزود: ورزش بانوان در ابرکوه یکی از پاک‌ترین ورزش‌هاست و مربیان ورزشی ما علاوه بر مربی ورزش، نقش مادر و مربی پرورشی را نیز برای جوانان و نوجوانان ورزشکار ایفا می‌کنند.

انتهای پیام/2464/ح20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول