اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارخانه در گفت‌وگو با فارس:

از جذب بازیکنان راضی هستم/ پیشاپیش وعده نمی‌دهم

سرمربی تیم باریج اسانس کاشان از نفرات جذب شده به این تیم ابراز رضایت کرد و گفت: در والیبال امروز نمی‌توان هیچ‌گاه به صرف داشتن بازیکنان مطرح وعده داد زیرا این امر باعث می‌شود تا به بازیکنان استرس وارد شود.

از جذب بازیکنان راضی هستم/ پیشاپیش وعده نمی‌دهم

مصطفی کارخانه سرمربی تیم والیبال باریج اسانس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: با بضاعتی که تیم والیبال باریج اسانس کاشان داشته از جذب بازیکنان راضی هستم.

وی در مورد جذب و تمرینات بازیکنان ملی‌پوش ابراز داشت: بازیکنان ملی‌پوش دراختیار تیم ملی قرار دارند و برای اینکه سایر بازیکنان از کارهای تکنیکی و آمادگی جسمانی عقب نمانند تمرینات خود را از پنجم مردادماه آغاز کرده و از روند تمرینات نیز راضی هستم.

سرمربی تیم باریج اسانس کاشان در مورد انتظارات بالای تماشاگران از این تیم بیان داشت: در والیبال امروز نمی‌توان هیچ‌گاه به صرف داشتن بازیکنان مطرح وعده داد زیرا این امر باعث می‌شود تا به بازیکنان استرس وارد شود.

کارخانه در عین حال تأکید کرد: به طور یقین تلاش می‌کنیم تا از تمام توان و ظرفیت‌هایمان استفاده کنیم و زمانی‌ که تمام توان و ظرفیت تیم به کار بسته شود به طور قطع نتیجه نیز به دست می‌آید و ما نیز برای کسب بهترین نتیجه تلاش می‌کنیم.

سرمربی سابق تیم‌های ملی والیبال کشورمان افزود: انتظار می‌رود‌ با حمایت مدیرعامل باشگاه و هیئت مدیره باریج اسانس بتوانیم به عنوان یکی از تیم‌های مطرح و قطب والیبال کشور خود را معرفی کنیم.

کارخانه در خصوص آمادگی بازیکنان باریج اسانس و نحوه تمرینات تیم ابراز داشت: بازیکنان در دو نوبت صبح و عصر زیر نظر کادر فنی تمرینات خود را دنبال می‌کنند و در حال حاضر در دوران بدنسازی و آمادگی عمومی بر مبنای استقامت هوازی و انعطاف‌پذیری به سر می‌برند و در تمرینات توپی نیز به دنبال آشنایی با بازیکنان و تمرینات مهارتی و تکنیکی و همچنین برطرف کردن نقاط ضعف تیم هستیم.

وی در مورد وضعیت سالن مسابقات باریج اسانس یادآور شد: به دلیل ظرفیت کم جایگاه تماشاگران در سالن کتابچی در حال رایزنی برای مهیا کردن سالن رفاه کارگران کاشان هستیم و اگر زمان داشته باشیم با تأمین بودجه لازم برای تعویض کف پوش سالن و تأمین نور مورد نیاز ، بازی‌های خانگی باریج اسانس در این سالن برگزار می‌شود.

کارخانه در مورد کادر فنی تیم والیبال باریج اسانس عنوان کرد: علاوه بر محمد فدوییک مربی دیگری را نیز به خدمت می‌گیریم و احسان فاطمی‌نژاد به عنوان مربی بدنساز در کنار تیم است.

سرمربی تیم والیبال باریج اسانس تماشاگران کاشان را تماشاگرانی متعصب و پرشور دانست و افزود: تماشاگران نیز به عنوان یار و همراه تیم هستند و می‌توانند نقش بسزایی در موفقیت باریج اسانس داشته باشند همانطور که در سال‌های گذشته هرگاه به کاشان سفر می‌کردم شاهد تأثیر تماشاگران روی بازیکنان بودم.

تیم والیبال باریج اسانس کاشان به عنوان تنها نماینده استان اصفهان در فصل 92 در لیگ برتر والیبال کشور حضور دارد. 

انتهای پیام/63010/ع40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول