اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شرکت گاز ناحیه کهگیلویه مطرح کرد

شمیم خوش خدمت‌رسانی در روستاهای کهگیلویه / برخورداری 88 روستا از گاز طبیعی

رئیس شرکت گاز ناحیه کهگیلویه گفت: 88 روستا در سطح شهرستان‌های کهگیلویه، چرام و لنده از گاز طبیعی برخوردار هستند.

شمیم خوش خدمت‌رسانی در روستاهای کهگیلویه / برخورداری 88 روستا از گاز طبیعی

شعبان صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار داشت: نصب انشعابات فلزی چهار درصد و 50 علمک در سطح شهرهای دهدشت، چرام و سوق در حال انجام است.

وی با بیان این‌که عملیات نصب این تعداد علمک در حال انجام است، افزود: با تامین بودجه مورد نظر و تهیه پکیج، پیمانکار مشغول اجرای عملیات است.

رئیس شرکت گاز ناحیه کهگیلویه، هزینه اجرای عملیات نصب انشعابات را بالغ بر یک میلیارد و 620 میلیون ریال برآورد کرد و اظهار داشت: با اجرای این پیمان 900 خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

صادقی، پیمان نصب و انشعابات پلی‌اتیلن به تعداد 250 فقره را متذکر شد و با اشاره به این‌که این پیمان به صورت پراکنده در روستاهای تابعه کهگیلویه، چرام و لنده و نیز مسکن مهر چرام اجرا می‌شود، اظهار داشت: بهره‌مندی 500 خانوار با جمعیت 2 هزار نفری، حاصل اجرای این پیمان است.

این مسئول ادامه داد: اجرای پیمان نصب و انشعابات پلی‌اتیلن در این مناطق هزینه‌ای بالغ بر 900 میلیارد ریال در بر خواهد داشت.

رئیس شرکت گاز ناحیه کهگیلویه تعداد روستاهای گازدار در شهرستان کهگیلویه را 48 روستا برشمرد و گفت: در شهر دهدشت بیش از 12 هزار و 200 مشترک گاز وجود دارد.

وی آمار مشترکین روستایی در کهگیلویه را حدود 3 هزار و 600 مشترک خواند و اظهار داشت: 34 روستا در شهرستان چرام و بخش سرفاریاب و 6 روستا در لنده از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

به گفته صادقی، مشترکین چرام بیش از 3 هزار و 670 و مشترکین روستایی این شهرستان 2 هزار و 300 مورد هستند.

انتهای پیام/82016/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول