اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان:

تیم مس همین است / نمی‌توانید مرا وادار به استعفا کنید

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت:‌ تیم مس همین است، شاید یکی دو روز بالاتر از این باشد، از روز اول هم گفتم بازیکنانی که از مس رفتند، بهتر بودند.

تیم مس همین است / نمی‌توانید مرا وادار به استعفا کنید

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمود یاوری جمعه‌ شب پس از شکست خانگی دو بر یک تیمش مقابل ملوان در نشست خبری اظهار داشت: نیمه اول خوب بازی نکردیم ما برای گلزنی بدشانس نیستیم، بلکه شایستگی برای گلزنی نداریم، بازیکن ما از دو قدمی دروازه توپ را به بیرون می‌زند.

وی ادامه داد: تیم مس همین است، شاید یکی دو روز بالاتر از این باشد، از روز اول هم گفتم بازیکنانی که از مس رفتند، بهتر بودند.

یاوری تصریح کرد: من با مدیرعامل باشگاه صحبت کردم و گفتم باید چند بازیکن به تیم اضافه شوند، به نظرم اهمیت ندادند، 10 سی‌دی بازیکن در خانه دارم، اما در این روزها مدیرعاملی ندیدم که در ارتباط با مشکلات با او حرف بزنم.

سرمربی مس کرمان در واکنش به اعتراض خبرنگاران در مورد نتایج ضعیف این تیم گفت: اگر خیلی اعتراض دارید، باید به افرادی که تیم را بسته‌اند، اعتراض کنید، مدیرعامل و فردی به نام لهراسبی تیم را بسته‌اند، اگر می‌خواهید من را وادار به استعفا کنید، من این کار را نمی‌کنم، اما اگر بهتر از من سراغ دارید، بیاورید.

به گزارش فارس، بعد از بگومگوی زیاد خبرنگاران با یاوری، نماینده هیئت فوتبال از خبرنگاران خواست بیشتر از این سئوال نکنند، چرا که یاوری به شدت عرق کرده است و ممکن است حال جسمانی‌اش خراب شود.

انتهای پیام/80011/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول