اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت فوتبال جویبار:

فوتبال جویبار رشد کرد

دبیر هیئت فوتبال جویبار گفت: فوتبال این شهرستان نسبت به سال‌های گذشته توسعه بسیار خوبی داشته است.

فوتبال جویبار رشد کرد

عباس ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: در حال حاضر بازیکنان و مربیان بسیار خوبی در سطح تیم‌های باشگاه‌های جویبار فعالیت دارند که به نتایج مهمی نیز دست یافتند.

وی با اشاره به جایگاه خوب فوتبال جویبار تصریح کرد: با کمک بازیکنان، مربیان و تماشاگران فهیم به ویژه مسئولان، جایگاه فوتبال جویبار رشد و ترقی خوبی یافته است.

ابراهیمی با بیان اینکه تیم‌های خوب در سطح لیگ باشگاه‌های استان از جویبار حضور دارند، ابراز داشت: تیم‌های مقاومت و شهید کریمی به عنوان دو نماینده شایسته جویبار که سال گذشته قهرمان و نایب قهرمان لیگ دسته اول فوتبال استان شدند در فصل جاری لیگ برتر استان به نتایج خوبی رسیدند.

دبیر هیئت فوتبال جویبار همچنین از حضور تیم شهرداری جویبار در لیگ فوتبال کشور خبر داد و اذعان داشت: این تیم با حمایت مالی مهندس گنجی در فصل جاری در لیگ دسته دوم فوتبال کشور و همچنین جام حذفی فوتبال کشور با جذب بازیکنان و مربی باتجربه می‌تواند شگفتی‌ساز شود.

ابراهیمی در ادامه با اشاره به حضور تیم‌های پایه و نوجوانان جویباری در لیگ فوتبال باشگاه‌های استان اظهار داشت: تیم‌های پرسپولیس، وحدت، ستاره درخشان، شهروند، شاهین و .... به عنوان نمایندگان جویبار با مدیریت خوب در لیگ مدارس و پایه در استان فعالیت خوبی دارند.

وی بیان داشت: در حال حاضر فعالیت فوتبال و فوتسال این شهرستان در رده بانوان نیز آغاز شده و تیم پرسپولیس جویبار با مدیریت خوب یارعلی سیار با جذب بازیکنان و مربی خوب در لیگ فوتبال و فوتسال باشگاه‌های استان حضور دارد.

ابراهیمی در پایان با اشاره به حضور مربیان و داوران خوب و برتر از این شهرستان، متذکر شد: برای افزایش و کیفی دانش مربیان و داوران هر ساله کلاس ارتقای مربیگری و داوری با حضور نماینده فدراسیون در شهرستان جویبار برگزار می‌شود.

انتهای پیام/86005/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول