اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شکست مس کرمان برابر ملوان:

هواداران: مقصران ناکامی‌های تیم مس در این فصل را اخراج کنید

شکست خانگی مس برابر ملوان نگرانی هواداران این تیم در زمینه روند نزولی این تیم در سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور را تشدید کرد.

هواداران: مقصران ناکامی‌های تیم مس در این فصل را اخراج کنید

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، تیم فوتبال صنعت مس کرمان از هفته هفتم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور نتیجه را به میهمان خود ملوان بندرانزلی واگذار کرد.

در این دیدار که شامگاه جمعه در ورزشگاه شهید باهنر شهر کرمان خاتمه یافت، نارنجی‌پوشان مس با نتیجه سه بر یک نتیجه را به انزلی‌چی‌ها واگذار کردند.

سهیل رحمانی، سیدجلال رافخایی و مهدی دغاغله سه بازیکن تیم ملوان انزلی به ترتیب در دقایق هشت، 29 و 83 برای تیم خود گلزنی کردند و تک‌گل تیم مس کرمان را سمیربکریچ در دقیقه 59 وارد دروازه حریف کرد.

اندک تماشاگران حاضر در ورزشگاه شهید باهنر شهر کرمان با ابراز نگرانی خود در زمینه روند نتایج نزولی این تیم طی هفته‌های اخیر لیگ برتر فوتبال کشور خواستار رسیدگی مسئولان ارشد شرکت ملی صنایع مس ایران به وضعیت نگران‌کننده این باشگاه و تیم فوتبال صنعت مس شدند. تماشاگران اندک حاضر در ورزشگاه با سر دادن شعارهایی، شهبازی، مدیرعامل این باشگاه و لهراسبی معاون وی در باشگاه صنعت مس را مقصران اصلی ناکامی مس دانستند و خواستار اخراج آنها از این باشگاه شدند.

به گزارش فارس، مس کرمان از مجموع 21 امتیاز ممکن مسابقات در پایان هفته هفتم لیگ برتر تنها چهار امتیاز به دست آورده است.

انتهای پیام/80011/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول