اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رباط کریم:

نمایشگاه‌های پاییزه با هدف کنترل بازار راه‌اندازی می‌شود/ ایجاد 3 نمایشگاه در رباط کریم

فرماندار رباط کریم گفت: برای تامین نیاز مردم در آستانه مهر ماه و کنترل بازار، چند نمایشگاه‌های پاییزه در این شهرستان دایر خواهد شد.

نمایشگاه‌های پاییزه با هدف کنترل بازار راه‌اندازی می‌شود/ ایجاد 3 نمایشگاه در رباط کریم

بیژن سلیمان‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رباط کریم اظهار داشت: هر ساله در آستانه فرا رسیدن مهر ماه و فصل بازگشایی مدارس، نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در سراسر کشور دایر می‌شود.

وی تصریح کرد: هدف از راه‌اندازی این نمایشگاه‌ها، تامین نیاز مردم و کنترل بازار به ویژه در حوزه قیمت‌‌گذاری‌ها است و امسال نیز دستگاه‌های مرتبط در رباط کریم تدابیر لازم برای تحقق این مهم را اندیشیده‌اند.

عالی‌ترین مقام اجرایی در رباط کریم افزود: این نمایشگاه‌ها با همکاری واحدهای صنفی دایر شده و محصولات و کالاهای مورد نیاز مردم به صورت مستقیم در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

* 3 نمایشگاه پاییزه در رباط کریم راه‌اندازی خواهد شد

سلیمان‌پور در پاسخ به این پرسش که چه تعداد نمایشگاه پاییزه امسال در این شهرستان دایر خواهد شد؟ گفت: بر اساس تراکم جمعیتی و نیاز شهرستان، امسال 3 نمایشگاه پاییزه در رباط کریم دایر و فعال می‌شود.

وی افزود: مکان این نمایشگاه‌ها در شهرهای پرند، نصیر‌شهر و خود رباط کریم بوده و از صبح روز 15 شهریور به مدت 10 روز به مردم خدمات‌رسانی خواهند داشت.

فرماندار رباط کریم ادامه داد: از چند ماه قبل تدارک لازم برای برپایی نمایشگاه‌های فوق صورت گرفته و واحدهای صنفی مختلف که در این نمایشگاه‌ها غرفه دارند، موظف شده‌اند تا بهترین و با کیفیت‌ترین کالاهای خود را با قیمت مصوب در این دوره عرضه کنند.

سلیمان‌پور افزود: با توجه به شرایط مناسبی که برای واحدهای صنفی فراهم شده، اجناس عرضه شده در این نمایشگاه با قیمت پایین‌تری در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

وی بیان داشت: در اجرای این طرح چند موضوع در اولویت کار ما قرار داشت که مهم‌ترین آن عرضه کالاهای با کیفیت و قیمت کمتر از بازار بود.

فرماندار رباط کریم در پاسخ به این پرسش که چه محصولاتی در نمایشگاه پاییزه امسال توزیع می‌شود؟ گفت: با توجه به نیاز بازار در آستانه مهر ماه تلاش داریم تا کالاهای پر مصرف در این موقع از سال مانند لوازم‌التحریر، اقلام مورد نیاز دانش‌آموزان از جمله کیف، پوشاک و مواد غذایی در نمایشگاه‌های پاییزه امسال عرضه شود.

سلیمان‌پور در پایان با تاکید بر اینکه تلاش‌های خوبی از سوی دستگاه‌های مسئول برای کنترل بازار در رباط کریم صورت گرفته است، گفت: خوشبختانه شرایط مطلوب و با ثباتی بر بازار حاکم است و از مردم نیز تقاضا داریم در صورت مشاهده هرگونه تخلفی اعم از کم‌فروشی و گران‌فروشی موارد را به اطلاع بازرسان برسانند و مطمئن باشند که به سرعت با متخلفان برخورد قاطع قانونی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/2302/ح30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول