اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته هفتم لیگ برتر فوتبال

صبای قم از سد فجر سپاسی شیراز گذشت/ مایلی‌کهن برنده نیمه مربیان

تیم فوتبال صبای قم موفق شد از هفته هفتم لیگ برتر فوتبال فجر سپاسی شیراز را با نتیجه سه بر یک شکست دهد.

صبای قم از سد فجر سپاسی شیراز گذشت/ مایلی‌کهن برنده نیمه مربیان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم فوتبال صبای قم در هفتمین هفته از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 19:30 دقیقه امروز در ورزشگاه یادگار امام قم میزبان فجر سپاسی شیراز، قعرنشین جدول لیگ بود که در نهایت با حساب سه بر صفر و با گل‌های اکبر صادقی، فرید کریمی و ابراهیمی به پیروزی رسید.

محمد مایلی‌کهن، سرمربی صبای قم در این دیدار از ترکیب مهرداد طهماسبی، روزبه چشمی، اکبر صادقی (نیما زند 84)، مهدی مومنی (سید مهدی حسینی 72)، مجید حیدری، فرید کریمی، ابوالفضل ابراهیمی، مهدی محمدی، محمود شفیعی، مجید هوتن و غلامرضا عنایتی بهره برد و غلام پیروانی هم محمد خلیل آزاد، سعید قزل گجلی، علیرضا جلیلی، محمد دانشگر، محمد انصاری، حمید جوکار (مجید شجاعیان83)، هادی ایمانی، مجتبی زارعی (مهرزاد معدنچی86)، مسعود ریگی (جلال الدین علی محمدی 83)، جابر انصاری و محمد حیدری را برای فجر سپاسی به میدان فرستاد.

170 تماشاگر این بازی در نیمه نخست شاهد رویارویی پایاپای دو تیم بودند و هرچند صبا بیش از میهمان خود توپ و میدان را در اختیار داشت، اما بازی بیشتر در میانه زمین دنبال شد.

نیمه دوم اما تفکرات مایلی‌کهن بر اندیشه شاغلام غلبه کرد؛ به طوری که اکبر صادقی، بازیکن تیزپای صبای قم در همان دقایق نخست توانست با یک شوت از راه دور دروازه فجر را به لرزه درآورد و گل نخست را به ثمر برساند تا یخ بازی آب شود.

حملات صبا در نیمه دوم بیشتر و بیشتر شد تا اینکه حرکت مهدی مومنی در محوطه جریمه تیم فجر سبب شد داور این دیدار یک ضربه پنالتی به سود تیم میزبان اعلام کند، اما غلامرضا عنایتی رویه خود در از دست دادن پنالتی‌ها طی فصل جاری را ادامه و این فرصت را هدر داد.

نکته اساسی در این دیدار، بازی ضعیف فجری‌ها بود؛ به طوری که با وجود تک گل‌ خورده هیچ موقعیت خطرناکی بر روی دروازه صبا ایجاد نکردند و همین امر سبب شد بازیکنان صبا جسارت بیشتری برای حمله پیدا کنند و در نهایت در دقیقه سوم وقت‌های اضافه تلاش آنها به ثمر نشست و فرید کریمی با دروازه‌بان فجر در موقعیت تک به تک قرار گرفت و توپ را با تور دروازه آشنا کرد؛ حملات صبا تا آخرین دقایق ادامه داشت تا اینکه این تیم توانست در دقیقه 96 نیز به وسیله ابراهیمی به گل سوم دست یابد.

انتهای پیام/78004/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول