اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع امور صنفی کرج خبر داد:

راه‌اندازی سه نمایشگاه پاییزه در کرج

رئیس مجمع امور صنفی کرج از راه‌اندازی سه نمایشگاه پاییزه طی روزهای آینده در این شهرستان خبر داد.

راه‌اندازی سه نمایشگاه پاییزه در کرج

حمید کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: هر ساله در آستانه مهرماه و فصل بازگشایی مدارس، تقاضا برای برخی اقلام به ویژه کالاهای پرمصرف در سراسر کشور افزایش می‌یابد.

وی تصریح کرد: همین افزایش تقاضا ممکن است در مقاطعی موجب اخلال در بازار و روند توزیع کالاها و در نهایت افزایش کاذب قیمت‌ها شود که برای جلوگیری از این امر طی سال‌های اخیر نمایشگاه‌های پاییزه در کشور برگزار می‌شود.

رئیس مجمع امور صنفی شهرستان کرج افزود: هدف از راه‌اندازی این نمایشگاه‌ها، تامین اجناس و کالاهای مورد نیاز مردم، توزیع کالاهای با کیفیت و نظارت و کنترل قیمت‌ها است و خوشبختانه در سال‌های گذشته نمایشگاه‌های پاییزه در شهرستان کرج مورد استقبال شهروندان قرار گرفته است.

کریمی در پاسخ به این پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه آیا برای امسال نیز راه‌اندازی نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالاها و محصولات در آستانه مهر ماه برنامه‌ریزی شده است؟ گفت: امسال نیز تمهیدات لازم برای این مهم اندیشیده شده و 3 نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کرج از روزهای آینده فعال خواهند شد.

* اجناس عرضه شده در نمایشگاه‌های پاییزه 20 درصد تخفیف دارند

وی بیان داشت: نمایشگاه‌های پاییزه امسال از 13 شهریور به مدت 10 روز در کرج دایر خواهد بود و تلاش کردیم تا نیازها و کالاهای اساسی مردم در این مراکز عرضه شوند.

رئیس مجمع امور صنفی کرج ادامه داد: جانمایی لازم برای برگزاری این نمایشگاه اندیشیده شده و کالاها و اجناس با تخفیف در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

کریمی گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده و هماهنگی با اصناف مختلف، کالاهای عرضه شده در نمایشگاه‌های پاییزه حداکثر 20 درصد ارزان‌تر از دیگر فروشگاه‌ها است.

وی بیان داشت: با توجه به آغاز فصل تحصیلی در مهرماه، اجناس مربوط به تحصیل دانش‌آموزان به ویژه کیف، لباس و لوازم‌التحریر در نمایشگاه‌های پاییزه کرج با 20 درصد تخفیف عرضه می‌شود، ضمن اینکه مواد غذایی نیز با تخفیف حدود 10 الی 20 درصدی در این نمایشگاه‌ها در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

کریمی در پایان تاکید کرد: همچنین با استقرار تیم‌های بازرسی و نظارتی، کیفیت اجناس و کالاهای این نمایشگاه به صورت مداوم ارزیابی شده و از عرضه کالاهای بی‌کیفیت جلوگیری خواهد شد.

انتهای پیام/2302/ح30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول