اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه مرند:

مسلمانان اجازه تضعیف مقاومت ضد صهیونیستی را نمی‌دهند

امام جمعه مرند گفت: مسلمانان هرگز اجازه نخواهند داد مقاومت ضد صهیونیستی در منطقه تضعیف شود و کشورهای آمریکا و متحدانش و مزدوران آنان در منطقه از آتشی که برافروخته خواهد شد از بین خواهند رفت.

مسلمانان اجازه تضعیف مقاومت ضد صهیونیستی را نمی‌دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از مرند، حجت‌الاسلام علی نعمت‌زاده امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته این شهر که در حسینیه امام خمینی در مسجد تاریخی جامع مرند برگزار شد، اظهار کرد: آمریکا و متحدانش به دنبال فرصت و بهانه‌ای برای حمله به سوریه بودند و با طرح توطئه خود ساخته حمله شیمیایی به حومه دمشق دولت سوریه را متهم کرده و قصد حمله نظامی به این کشور را دارند.

خطیب جمعه مرند با بیان اینکه، متهم کردن دولت سوریه در شرایطی مطرح شده است که هیچ دلیلی و مدرکی برای استفاده سوریه از سلاح شیمیایی وجود ندارد.

وی اظهار کرد: در حالی که بازرسان اعزامی سازمان ملل هنوز در خصوص استفاده سوریه از سلاح شیمیایی اظهار نظر نکرده‌اند آمریکا و متحدانش بر طبل جنگ می‌کوبند.

خطیب نماز جمعه مرند اضافه کرد: رفتارهای جنگ‌طلبانه آمریکا و متحدانش نشان از توطئه‌ای از قبل طراحی شده علیه کشور سوریه دارد و آنها با این کار می‌خواهند شکست‌های خود را در این کشور جبران کنند.

امام جمعه مرند گفت: به نظر می‌رسد آمریکا از شکست خود از جنگ عراق و افغانستان درس عبرت نگرفته است اما باید بداند که سوریه مانند عراق و افغانستان نیست و آنان را نابود خواهد کرد.

نعمت‌زاده افزود: جنگ سوریه منطقه را به آتش خواهد کشید و رژیم منحوس صهیونیستی را از جغرافیای منطقه حذف خواهد کرد.

وی افزود: مسلمانان هرگز اجازه نخواهند داد مقاومت ضدصهیونیستی در منطقه تضعیف شود و کشورهای آمریکا و متحدانش و مزدوران آنان در منطقه از آتشی که برافروخته خواهد شد از بین خواهند رفت.

خطیب جمعه مرند در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه مرند با اشاره به هفته دولت و سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر گفت: شهید رجایی و باهنر دو همسنگر دیرین و دو یار وفادار امام و انقلاب بودند که در سال 1360 در آتش کینه منافقان سوختند.

وی افزود: از ویژگی‌های بارز دولت شهید رجایی و باهنر تعهد آنان به دین و اسلام و انقلاب و خط پویای امام (ره) و ولایت فقیه بود، از مسئولان خواست تا در حل مشکلات مردم و بهبود وضع معیشتی اقشار کم درآمد بیشتر تلاش کنند.

نعمت‌زاده گفت: شهیدان رجایی و باهنر در ان دوران نهایت سعی و تلاش خود را برای خدمت بی‌منت به مردم انجام دادند و خون سرخ آنان برای همیشه پشتیبان انقلاب شد.

وی خاطر نشان کرد: در این هفته به مناسبت هفته دولت، دولتمردان یازدهم با رهبر انقلاب دیدار کردند و از رهنمودهای حکیمانه ایشان بهره‌مند شدند.

نعمت‌زاده در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به دیدار هیئت دولت یازدهم با رهبر معظم انقلاب افزود: رهبر انقلاب در این دیدار از سرعت عمل رئیس جمهوری برای معرفی وزرا به مجلس، همکاری دولت و مجلس و تلاش برای رفع مشکلات مردم تجلیل کرده و حجت‌الاسلام روحانی را رئیس جمهوری مطلوب و قابل اعتماد و صاحب پیشینه انقلابی نام بردند.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب توصیه‌های زیادی از جمله مبارزه با فساد، تبعیض، اشرافی‌گری و پارتی بازی به دولت داشته و خواهان جدیت مسئولان در مهار تورم، تامین نیازهای اساسی مردم، رونق تولید، ایجاد تحرک و آرامش اقتصادی شدند.

امام جمعه مرند همچنین توصیه‌ای هم به دولتمردان داشت و گفت: دولتمردان باید با نصب العین قرار دادن سخنان رهبر معظم انقلاب در مسیر خدمت‌رسانی به مردم گام بردارند و ما برای آنها آرزوی موفقیت داریم.

انتهای پیام/60001/ق40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول