اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آخرین روز از هفته دولت

تقاطع غیرهمسطح سراوان‌ـ فومن افتتاح شد

تقاطع غیرهمسطح محور سراوان به فومن و شش طرح عمرانی شفت در آخرین روز از هفته دولت مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

تقاطع غیرهمسطح سراوان‌ـ فومن افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شفت، فرماندار شفت بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های این شهرستان در آخرین روز از هفته دولت اظهار کرد: توجه به عمران روستاهای شهرستان شفت از اولویت برنامه‌های فرمانداری است.

جواد شفیعی‌ثابت، افزود: رشد و توسعه روستاها همواره مورد توجه تمام دولت‌ها بوده و این مهم از برکات نظام مقدس اسلامی ایران است.

وی توجه به مشکلات روستاها در بخش‌های کشاورزی، امور آب، بهداشتی و درمانی، آموزش، بهسازی و اجرای طرح‌های هادی را از اولویت‌های فرمانداری شهرستان ذکر کرد و گفت: اجرای طرح‌های عمرانی در روستاها با همدلی تمام مدیران و کمک مردم محقق شده و امیدواریم موجبات رضایت مردم از خدمتگزاران خودشان را فراهم کند.

نماینده مردم فومن و شفت نیز در حاشیه مراسم افتتاح پروژه‌های مذکور اظهار کرد: هفته دولت فرصت بسیار خوبی برای ارائه خدمت به مردم است.

ناصر عاشوری با اشاره افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرستان شفت افزود: اجرای طرح‌های عمرانی شفت رشد قابل توجه داشته است و این مهم نشان دهنده توجه تمام مدیران شهرستان در عمران شهر و روستاها است.

به گزارش فارس، در آخرین روز از هفته دولت پروژه تصفیه‌خانه شهر احمدسرگوراب با اعتباری بالغ بر 530 میلیون تومان و گازرسانی به روستاهای خمیران پیرمومن‌سرا و زردکام با اعتباری بالغ بر یک‌میلیارد تومان و افتتاح داروخانه شبانه‌روزی شهرستان شفت و تقاطع غیرهمسطح محور سراوان به فومن در شفت با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 700 میلیون تومان با حضور معاون راه و شهرسازی استان و مسئولان شهرستانی به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/84002/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول