اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فهرج:

مشکل اصلی کشورهای اسلامی تفرقه و اختلاف است

امام جمعه فهرج گفت: مشکل اصلی کشورهای اسلامی تفرقه و اختلاف است.

مشکل اصلی کشورهای اسلامی تفرقه و اختلاف است

به گزارش خبرگزاری فارس از فهرج، حجت‌الاسلام خیرالله ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته فهرج‌ با اظهار تأسف از دخالت کشور‌های اسلامی در وقایع سوریه اظهار داشت: مشکل اصلی کشورهای اسلامی تفرقه و اختلاف است، امروز شاهد هستیم که مسلمانان ‌به دست یکدیگر کشته می‌شوند.

وی افزود: ‌آمریکا ‌به بهانه استفاده سوریه از سلاح شیمیایی قصد دارد به سوریه حمله کند که این روحیه جنگ‌طلبی همواره در آمریکا وجود داشته، اما آنچه موجب تأسف انسان می‌شود، دخالت بعضی از کشور‌های اسلامی در سوریه‌ و کشتار مسلمانان به دست یکدیگر است.

ابراهیمی با اشاره به دیدار رئیس جمهور کشورمان و هیئت دولت با مقام معظم رهبری ابراز داشت: مقام معظم رهبری در این دیدار سخنان بسیار مهمی ایراد فرمودند و از رئیس جمهور برای‌ معرفی‌ به موقع وزرا ‌به مجلس شورای اسلامی‌ و‌ از نمایندگان مجلس به دلیل رأی اعتماد به وزرا تقدیر کردند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری عنوان کرد: رئیس جمهور کشورمان فردی با‌سابقه در انقلاب، مبارزات انقلابی و موضع صحیح است.

ابراهیمی با آرزوی موفقیت برای دولتمردان از رئیس جمهور و هیئت دولت خواست اقتصاد و پیشرفت علم را در کشور در اولویت قرار دهند.

امام جمعه فهرج به آغاز به کار شوراهای اسلامی اشاره کرد و گفت: شوراهای اسلامی در فهرج به استحکام و ساخت منازل و بنا‌ها و فعالیت‌های فرهنگی توجه بیشتری کنند.

وی همچنین با اشاره به آغاز فصل بر‌داشت خرما از نخلستان‌های این شهرستان بر پر‌داخت زکات تاکید کرد و اظهار داشت: نباید در پرداخت زکات تاخیر کنیم و فقرا در دریافت زکات مقدم هستند.

ابراهیمی به سالروز شهادت شهدای دولت اشاره کرد و با تبریک هفته دولت به دولتمردان بیان داشت: تاکنون خدمات بسیار خوبی از سوی دولت انجام شده است، نامگذاری هفته دولت به واسطه‌ شهیدان رجایی و باهنر یک نعمت‌ است و موجب خدمت به مردم و تحرک در جامعه می‌شود.

‌وی با اشاره به توطئه‌های گسترده دشمنان انقلاب در ترور مسئولان کشور عنوان کرد: هر چه خون عزیزان ما به زمین ریخته شود، به واسطه هدف و ‌اعتقادی که مردم و مسئولان دارند، پایه‌های انقلاب و اسلام قدرتمند می‌شود.

ابراهیمی توسعه هر منطقه‌ای را به واسطه پیشرفت علم و دانش در آن بیان داشت و از تحصیل فرزندان فهرجی در شهرستان‌های همجوار گلایه کرد و اظهار داشت: هم مردم و مسئولان باید دلسوزی کنند و اگر کمبود معلم داریم، برای رفع آن تلاش و نواقص را رفع کنیم.

انتهای پیام/80013/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول