اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط بنیاد مسکن بویین زهرا صورت می‌گیرد

اجرای طرح هادی در 13 روستای بویین زهرا

رئیس بنیاد مسکن شهرستان بویین زهرا گفت: در 13 روستای شهرستان بویین زهرا طرح هادی اجرا می‌شود.

اجرای طرح هادی در 13 روستای بویین زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین پرویز یوسفی فخر پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در اولویت بنیاد مسکن شهرستان بویین زهرا در سال جاری قرار دارد.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان بویین زهرا جدول‌گذاری، پیاده‌روسازی و نیز روسازی معابر را جزو شاخص‌ترین پروژه‌های دیگر بنیاد مسکن در روستاهای شهرستان بویین زهرا اعلام کرد.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان بویین زهرا بودجه تخصیص یافته به بنیاد مسکن شهرستان بویین زهرا را در سال جاری نزدیک به 19 میلیارد ریال اعلام کرد و بودجه سال گذشته این بنیاد را بنابر اعلام کمیته برنامه‌ریزی 14 میلیارد ریال عنوان کرد.

یوسفی‌ ادامه داد: بودجه سال 92 بنیاد مسکن نسبت به میزان مشابه سال 91 افزایش 34 درصدی را نشان داده و به 19 میلیارد ریال افزایش پیدا کرده است.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان بویین زهرا خاطرنشان کرد: طرح هادی با استفاده از میزان اعتبار تصویب شده در 13 روستای شهرستان بویین زهرا طی سال جاری اجرا می‌شود.

وی ابراز داشت: همچنین 2 میلیارد و 160 میلیون ریال از مجموع اعتبار 19 میلیاردی این بنیاد برای تهیه طرح هادی روستایی تخصیص یافته و صرف می‌شود.

رئیس بنیاد مسکن روستایی شهرستان بویین زهرا افزود: در حال حاضر با تلاش‌های انجام شده بنیاد مسکن در بیشتر روستاهای شهرستان بویین زهرا کارهای ماندگاری را به انجام رسانده است که در رضایت‌مندی روستائیان تأثیرگذار است.

یوسفی اهمیت فعالیت‌های عمرانی در سطح روستاهای شهرستان بویین زهرا را مورد اشاره قرار داد و افزود: بنیاد مسکن شهرستان بویین زهرا در راستای وظایف و مأموریت‌های تعریف شده تمام توان و امکانات خود را در راستای گسترش توسعه روستایی به کار گرفته است.

وی عنوان کرد: همچنین شرایط و فضای مختلف روستاهای شهرستان با طرح‌های عمرانی اجرا شده توسط بنیاد نسبت به دوره‌های گذشته‌ تفاوت قابل توجهی را یافته است.

انتهای پیام/77005/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول