اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار کردستان صورت گرفت

بهره‌برداری از ساختمان حفاظت محیط زیست دهگلان

ساختمان حفاظت محیط زیست دهگلان در آخرین روز از هفته دولت با حضور استاندار کردستان بهره‌برداری شد.

بهره‌برداری از ساختمان حفاظت محیط زیست دهگلان

به گزارش خبرگزاری فارس از دهگلان، ساختمان حفاظت محیط زیست و ساختمان بهزیستی از جمله پروژه‌هایی بود که ظهر امروز با حضور استاندار کردستان جمعی از مسئولین استانی و شهرستان در دهگلان بهره‌برداری شد.

ساختمان اداره بهزیستی شهرستان دهگلان با صرف اعتباری بالغ بر 350 میلیون تومان در زیربنای 450 مترمربع در دو طبقه ساخته شده است.

اعتبار این پروژه که شامل ساختمان اداری و  مجتمع خدمات توانبخشی است از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به کردستان تأمین شده است.

استاندار کردستان در مراسم بهره‌برداری از این پروژه‌ها با بیان اینکه شرایط و موقعیت کردستان با دیگر استان‌ها متفاوت است، اظهار کرد: با این وجود در سایه توجه دولت و تلاش مدیران و مسئولان کردستان در بسیاری از شاخص‌ها از میانگین کشوری جلوتر است.

وی تصریح کرد: در دو دولت گذشته اقدامات زیربنایی خاص انجام شده که امیدواریم در دولت‌ یازدهم ادامه داشته باشد.

وی از تحقق 98 درصدی مصوبات سفر رهبری به استان خبر داد و اظهار کرد: درصد مابقی پروژه‌ها نیز در حال حاضر در دست اجرا و با پیشرفت قابل توجهی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه سفر تاریخی مقام معظم رهبری و سفرهای هیئت دولت در سال‌های اخیر شتاب قابل توجهی به بحث عمران و آبادانی و اجرای پروژه‌های مختلف در کردستان داده است، تصریح کرد: بیمارستان 32 تختخوابی دهگلان نیز با تلاش دست‌اندرکاران پروژه در مراحل پایانی عملیات قرار داشته و به زودی افتتاح می‌شود.

*بهره‌برداری از کارخانه لاستیک بارز دهگلان

شهبازی به تأخیر در افتتاح کارخانه لاستیک بارز دهگلان نیز اشاره کرد و بیان داشت: مشکلات ترخیص قطعات این کارخانه از گمرک برطرف شده و به‌زودی این کارخانه بهره‌برداری می‌شود.

وی با اشاره به افتتاح بانک توسعه تعاون شعبه دهگلان خواستار انتقال بخشی از سرمایه‌های واحدهای تولیدی به این شعبه شد و گفت: این کار زمینه کمک به بانک برای توسعه اشتغال و پرداخت وام به واحدهای تولیدی کوچک را فراهم خواهد کرد.

به گزارش فارس؛ شهبازی در پایان از پرداخت یک میلیارد تومان وام اشتغال توسط صندوق مهر امام رضا(ع) شعبه دهگلان تا پایان امسال‌ خبر داد و گفت: براساس برنامه‌ریزی و رایزنی‌های که انجام شده صندوق مهر امام رضا(ع) دهگلان تا آخر امسال پرداخت وام‌های ازدواج خود را نیز به روز می‌کند.

انتهای پیام/790013/ر40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول