اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

مدیرعامل خبرگزاری رسمی سوریه(سانا) در گفت‌وگو با فارس:

مردم سوریه دفاع از کشور، شرف و کرامت خود را وظیه ملی می‌دانند

مدیرعامل خبرگزاری رسمی سوریه(سانا) تأکید کرد اگر از سوی غرب و آمریکا به سوریه حمله شود، این وظیفه مردم سوریه است که از کشور، شرف و کرامت خود دفاع کنند.

مردم سوریه دفاع از کشور، شرف و کرامت خود را وظیه ملی می‌دانند

«احمد ضوا»، مدیر عامل خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق، گفت: هرگونه تجاوز خارجی به خاک سوریه تجاوز به تمامیت ارضی سوریه و برخلاف قوانین و عرف‌های بین المللی است.

 

حمله به سوریه همبستگی مردم، رهبران و ارتش را برهم نمی‌زند

ضوا تأکید کرد که هدف اصلی تهدید آمریکا در حمله به سوریه به وحشت انداختن مردم این کشور و تضیعف روحیه و معنویات آنهاست، اما این اقدامات هیچ‌گاه به همبستگی و انسجام مردم و ارتش و رهبران سوریه لطمه نخواهد زد.

در برابر تجاوز به سوریه دست بسته نمی‌مانیم

مدیر عامل خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) در ادامه افزود: اگر تجاوزی به سوریه صورت گیرد، این وظیفه ماست که به عنوان شهروندان سوری از وطن و شرف و کرامت خود دفاع کنیم و در برابر این تجاوز دست بسته نباشیم.

ارتش قهرمان هر حمله‌ای را دفع می‌کند

وی تاکید کرد: ارتش قهرمان سوریه که طی دو سال و نیم گذشته قدرت و صلابت خود در میدان‌های مختلف نبرد علیه گروه‌های مسلح را به اثبات رساند، هم اکنون از این قدرت برخوردار است که هرگونه تجاوز احتمالی آمریکا به سوریه را دفع کند و این جدای از هم پیمانان سوریه مانند حزب الله و ایران و روسیه هستند که هیچ‌گاه سوریه را در این شرایط تنها به حال خود رها نخواهند کرد.

ضوا افزود: تهدید مردم سوریه به واسطه آمریکا موضوع جدیدی نیست و دخالت آمریکا و غرب در سوریه از دو سال و نیم گذشته تاکنون تقریبا همواره وجود داشته و علیه نظام و مردم سوریه درحال تشدید و استمرار بوده است.

ناکامی گروههای مسلح دلیل اصلی اقدام نظامی غرب علیه سوریه است

وی ادامه داد: اما هم اکنون این تهدید شکل مستقیم به خود گرفته و دلیل دست زدن غرب و آمریکا به حملات مستقیم نظامی علیه سوریه را تنها باید در شکست‌ها و ناکامی‌های گروه‌های مسلح به ویژه گروه سلفی جهادی در رویارویی با ارتش سوریه ملاحظه کرد که همچنان از سوی دولت آمریکا و کشورهای غربی و رژیم‌های عربی حمایت مالی و نظامی می‌شوند.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول