اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مشگین شهر در گفت‌وگو با فارس:

خواستار ادامه فعالیت استاندار فعلی هستیم

نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به عملکرد استاندار، ما راضی هستیم که استاندار فعلی به فعالیت خود در استان ادامه دهد.

خواستار ادامه فعالیت استاندار فعلی هستیم

یونس اسدی نماینده مشگین شهر در گفتگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: به روی کار آمدن دولت تدبیر و امید افق روشنی را برای آینده کشور ترسیم کرد و انتظار است برنامه‌ریزی‌های این دولت در راستای حل مشکلات مردم باشد

وی خاطرنشان کرد: رای قوی مجلس به اکثریت کابینه دکتر روحانی نشان‌گر این بود که مجلس به صورت همه جانبه همکاری‌های لازم را با دولت خواهد داشت و مجلس نیز انتظار دارد دولت یازدهم ارتباط تنگاتنگ و صمیمی را با مجلس داشته باشد.

این نماینده مجلس ادامه داد: یکی از بزرگترین دغدغه‌های مردم و همچنان رهبر معظم انقلاب حل مشکل معیشتی مردم است که تمامی مسئولین در سطح کلان و سطوح پایین مدیریت در مرحله اول به فکر برطرف کردن این مشکل باشند و برای کمک کردن به اقشار مختلف جامعه بویژه قشر آسیب‌پذیر هر چه در توان دارند به کار بگیرند.

وی با بیان اینکه در برخی سطوح مدیریتی برخی سنگ اندازی‌هایی وجود دارد گفت: متاسفانه الان که دیگر برای این کارها مجالی پیدا نمی‌کنند با برخی شایعه پراکنی‌ها در مورد پروژه‌های در دست اجرا مردم را نسبت به این موارد دلسرد و بدبین می کنند.

اسدی ادامه داد: از زمان ورود نیکزاد به استانداری قدم‌های مثبتی برای توسعه استان اردبیل برداشته شده است که تمامی اینها در سایه تلاش‌های این بزرگوار بوده است و اگر برخی کارها نیز در استان انجام نشده است عدم تلاش استانداری نیست بلکه برخی عوامل دست در دست هم می‌دهند و مانع پیشرفت استان و شهر‌ها می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عضوکمیسیون کشاورزی مجلس در انتهای سخنان خود گفت: اکثر نمایندگان استان اردبیل نیز شاکر کارهای انجام شده استاندار هستند و ما راضی هستیم که استاندار فعلی به ادامه فعالیت بپردازد.

انتهای پیام/62009/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول