اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مرکز قرآنی امامزاده عباس(ع) ساری خبر داد

آغاز ثبت‌نام دوره‌ آموزش قرآن در امامزاده عباس(ع) ساری

مدیر مرکز فرهنگی قرآنی امامزاده عباس(ع) ساری از آغاز ثبت‌نام دوره آموزش قرآن در مقاطع آمادگی و پیش‌آمادگی تا پایان شهریورماه در این مرکز خبر داد.

آغاز ثبت‌نام دوره‌ آموزش قرآن در امامزاده عباس(ع) ساری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، حجت‌الاسلام علی‌اصغر علیزاده گفت: مرکز فرهنگی قرآنی امامزاده عباس(ع) ساری در راستای اجرای طرح تربیت حافظان و قاریان قرآن در رشته‌های روخوانی، روانخوانی و حفظ قرآن در مقطع آمادگی و پیش‌آمادگی ثبت‌نام به عمل می‌آورد.

وی افزود: تاکنون بیش از 30 نفر ثبت‌نام کرده‌اند و تا یک ماه آینده نام‌نویسی از علاقه‌مندان ادامه دارد.

علیزاده تصریح کرد: در این مرکز به صورت همزمان چهار کلاس آموزش قرآن برگزار شده و مربیان اصغری، اسماعیلی، طاهری و اسلامی عهده‌دار بحث آموزش این مرکز هستند.

وی ادامه داد: در این آموزشگاه در ایام تابستان در مقاطع راهنمایی و بزرگسال در رشته روان‌خوانی، قرائت، ترتیل و حفظ کلاس‌های آموزشی برگزار است.

* طرح نشاط معنوی در نکا پایان یافت

در دیگر خبر این روابط عمومی آمده است: طرح نشاط معنوی در نکا که با حضور 200 نفر از نوجوانان و جوانان این شهرستان برگزار شد، با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.

اختتامیه طرح نشاط معنوی در نکا در مسجد شهدا همجوار امامزاده سید مفید(ع) برگزار شد.

حجت‌الاسلام علی سلطانی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نکا در این مراسم گفت: در راستای تحقق بخشیدن به رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری که فرمودند "بقاع متبرکه باید به قطب فرهنگی تبدیل شوند" سازمان اوقاف و امور خیریه اقدام به برگزاری برنامه‌های فرهنگی در بقاع متبرکه کرده تا زمینه را برای تربیت فرزندان این مرز و بوم در سایه قرآن و عترت فراهم کند.

وی ادامه داد: طرح نشاط معنوی در10 بقعه متبرکه شهرستان نکا به مدت 50 روز برگزار شد.

سلطانی عنوان کرد: این کلاس‌ها شامل آموزش روخوانی، روان‌خوانی و تجوید قرآن کریم، حفظ قرآن، پاسخگویی به مسائل شرعی و احکام، مسائل و شبهات مربوط به مهدویت و کلاس‌های اخلاقی، اجتماعی بوده است.

وی بیان داشت: دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه به صورت منسجم و برنامه‌ریزی شده در این برنامه شرکت کرده‌ و از برنامه‌های ورزشی و تفریحی نیز بهره‌مند شده‌اند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نکا، تعداد دانش‌آموزان شرکت‌کننده در کلاس‌های اوقات فراغت امسال را حدود 200 نفر دانست و ابراز داشت: در زمینه اهمیت دادن به اوقات فراغت جوانان و گسترش فرهنگ قرآنی با حضور مربیان مجرب حوزوی و دانشگاهی این کلاس‌ها برگزار شد.

وی در پایان عنوان کرد: به منظور تشویق مجریان و مربیان این طرح و بالا بردن انگیزه در دانش‌آموزان از نفرات برتر طرح نشاط معنوی و اساتید این طرح با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

انتهای پیام/2296/ذ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول