اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان خبر داد

وجود 3200 پروژه نیمه تمام عمرانی ورزشی در کشور/ واگذاری پروژه‌ها به تعاونی‌های ورزشی

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: 3200 پروژه نیمه تمام عمرانی ورزشی در کشور وجود دارد و برای افتتاح این پروژه‌ها اعتبارات دولتی کفاف نمی‌دهد از این رو پیشنهاد واگذاری پروژه‌ها به تعاونی‌های ورزشی و بخش خصوصی را داده‌ایم.

وجود 3200 پروژه نیمه تمام عمرانی ورزشی در کشور/ واگذاری پروژه‌ها به تعاونی‌های ورزشی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدصادق اکبری شب گذشته در آیین افتتاح سالن سرپوشیده دو و میدانی شهید خسرو علی‌آبادی تبریز اظهار داشت: ورزش مهم‌ترین نقش را در تربیت و اعتلای جوانان دارد.

وی افزود: دوراندیشی استاندار آذربایجان‌شرقی در توجه به مقوله ورزش اثراتی در جامعه و استان آذربایجان‌شرقی خواهد داشت که سال‌ها نمود پیدا خواهد کرد و موجبات تعالی فرهنگی و ورزشی و اجتماعی آذربایجان‌شرقی را در بر خواهد داشت.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان کشور افزود: امیدوارم همت و تلاش هشت سال گذشته در ورزش استان و کشور تداوم داشته باشد تا شاهد حضور جوانان بیشتری در مکان‌های ورزشی بوده و در کنار آن معضلات اجتماعی کاهش چشمگیر داشته باشد.

اکبری در ادامه بیان داشت: 3 هزار و 200 پروژه نیمه تمام عمرانی ورزشی در کشور وجود دارد و در هفته دولت در کشور 96 پروژه افتتاح می‌شود، ولی برای افتتاح مابقی این پروژه‌ها اعتبارات دولتی کفاف نمی‌دهد از این رو پیشنهاد واگذاری پروژه‌ها به تعاونی‌های ورزشی و بخش خصوصی را وزارت ورزش و جوانان داده‌ایم.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در خصوص بزرگ‌ترین سالن ورزشی سرپوشیده دوومیدانی استان سالن شهید خسرو علی‌آبادی تبریز گفت: این سالن فرصت خوبی برای شکوفایی استعدادهای ورزشی آذربایجان‌شرقی در آینده است و از تمام مسئولانی که برای احداث و بهره‌برداری آن زحمت کشیدند کمال تقدیر و تشکر را دارم.

بزرگ‌ترین سالن ورزشی سرپوشیده دوومیدانی استان سالن شهید خسرو علی‌آبادی پس از 16 سال به مناسبت هفته دولت و با حضور احمد علیرضابیگی استاندار آذربایجان‌شرقی و محمدصادق اکبری معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان کشور و نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی و جامعه ورزشی خصوصا دوومیدانی و روسای هیئت‌های ورزشی به بهره‌برداری رسید.

در این مراسم بزرگ‌ترین سالن ورزشی سرپوشیده دوومیدانی استان سالن شهید خسرو علی‌آبادی در 6 هزار متر مربع فضای ورزشی با اعتبار 27 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی پس از 15 سال به بهره‌برداری رسید.

سالن سرپوشیده دو و میدانی شهید خسرو علی‌آبادی قهرمان دو 100 متر کشور در زمینی به مساحت 6 هزار متر مربع و با 27 میلیارد ریال ساخته شده است.

کار ساخت این سالن ورزشی از سال 76 آغاز شده بود و با اختصاص 10 میلیارد ریال اعتبار از سوی دولت در سال 91، امروز به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/60002/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول