اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار ریز خواستار شد

4 بانده کردن مسیر ریز به جم

بخشدار ریز خواستار چهار بانده کردن مسیر ریز به جم شد.

4 بانده کردن مسیر ریز به جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، سید محمدجواد هاشمی شامگاه چهارشنبه در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمران شهری بخش ریز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تلاش برای خدمت‌رسانی به مردم باید در دستور کار تمام مسئولان قرار گیرد و نباید لحظه‌ای از فکر خدمت‌رسانی به مردم غافل شویم.

وی افزود: مدیران و مسئولان اجرایی باید خود را وقف خدمت بی‌منت و خالصانه به مردم کنند و در این زمینه باید از تمامی منابع و امکاناتی که در اختیار دارند، استفاده کنند.

بخشدار ریز خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر دولت‌مردان تلاش ویژه‌ای به‌منظور ایجاد جامعه‌ای سرشار از عدالت، نظم و امنیت در جامعه داشته‌اند و در این زمینه موفقیت‌های ارزشمندی کسب کرده‌اند.

هاشمی بیان داشت: بخش ریز از 12 هزار نفر جمعیت و 22 روستا تشکیل شده است و توسعه زیرساخت‌های شهری و روستایی و بهره‌مندی از امکانات بیشتر و مطلوب‌تر از دغدغه‌های اساسی مردم این بخش است.

وی اضافه کرد: مردم بخش در تمامی صحنه‌های دفاع از نظام و انقلاب اسلامی حاضر بوده‌اند و شایسته بهترین خدمات در تمام زمینه‌ها هستند.

این مسئول اذعان داشت: در خلق حماسه سیاسی مردم بخش ریز کارنامه‌ای طلایی و ماندگار برای خود به ثبت رساندند و شاهد مشارکت 107 درصدی مردم این بخش در خلق حماسه سیاسی بوده‌ایم.

بخشدار ریز عنوان کرد: چهاربانده کردن محور مواصلاتی بخش ریز به مرکز شهرستان جم از خواسته‌های اساسی مردم است و انتظار می‌رود مسئولان توجهی اساسی به این موضوع داشته باشند.

هاشمی ابراز داشت: هر ساله شاهد وقوع تصادفات و حوادثی در این محور پرتردد هستیم که با چهار بانده کردن این مسیر قطعا به میزان چشم‌گیری کاهش می‌یابد.

وی افزود: احداث محور مواصلاتی دوراهک - سرچشمه - باغان به ریز از نیازهای اساسی منطقه ریز محسوب می‌شود و سبب کاهش 70 کیلومتری فاصله این بخش به مرکز استان می‌شود.

انتهای پیام/2451/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول