اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل توزیع برق مازندران:

روستای بدون برق در مازندران نداریم

مدیرعامل توزیع برق مازندران با اشاره به اینکه روستای بدون برق در مازندران نداریم، گفت: تلاش می‌کنیم ارائه خدمات برق برای همه هم‌استانی‌ها به صورت یکسان باشد.

روستای بدون برق در مازندران نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، امشب با حضور مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران، ساختمان اداره برق بخش دابودشت دارای ساختمان مستقل شد.

مدیرعامل توزیع برق مازندران در آیین بهره‌برداری از این ساختمان اظهار داشت: تعدادی از بخش‌های استان مازندران دارای اداره برق شده‌اند، اما نتوانسته‌ایم برایشان ساختمان جداگانه‌ای تهیه کنیم.

منوچهر جعفری با اشاره به اینکه روستای بدون برق در مازندران نداریم، بیان کرد: تلاش می‌کنیم ارائه خدمات برق برای همه هم‌استانی‌ها به صورت یکسان صورت گیرد.

وی با تأکید بر اینکه در هفته دولت از 99 پروژه استان مازندران 92 پروژه متعلق به توزیع برق است، متذکر شد: برای بهره‌برداری از این پروژه‌ها پنج میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

جعفری با اعلام اینکه 20 درصد این سرمایه‌گذاری‌ها در شهرستان آمل صورت گرفته است، بیان کرد: حدود یک میلیارد تومان طرح برق‌رسانی هفته دولت در این شهرستان به بهره‌برداری رسیده است.

وی در پایان با اشاره به اینکه دو قطب برق در بخش لاریجان آمل راه‌اندازی شده است، تصریح داشت: راه‌اندازی این قطب‌ها به منظور آسایش و رفاه مردم و کاهش تردد آنها به مراکز شهرستان‌ها شده است.

 انتهای ‌پیام/86011/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول