اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان

بازارچه ماهی و میگو در عسلویه افتتاح شد

در آیینی با حضور مسئولان، بازارچه ماهی و میگو در عسلویه افتتاح شد.

بازارچه ماهی و میگو در عسلویه افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، هوشنگ صمصامی عصر امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمران شهری در عسلویه اظهار داشت: عسلویه از مناطق مهم استراتژیک در سطح استان و کشور است و برای توسعه و عمران و آبادانی این شهر اقدامات مهمی انجام شده است.

وی افزود: در سال‌های گذشته با پیگیری‌های صورت گرفته شاهد اجرای پروژه‌های بزرگ عمرانی در شهر عسلویه بوده‌ایم که تاثیر به‌سزایی در توسعه عمرانی عسلویه داشته است.

شهردار عسلویه خاطرنشان کرد: توجه به ابعاد جمعیتی و مهاجرپذیری عسلویه از مسائل مهمی است که در اجرای پروژه‌های عمرانی به‌منظور ارائه خدمات به مردم به آن توجه داشته‌ایم.

صمصامی بیان داشت: احداث بازارچه ماهی در عسلویه از نیازهای اساسی است که در سال‌های قبل به آن توجه داشتیم و در سال جاری با برنامه‌ریزی دقیق و حمایت مسئولان موفق به اجرای آن شدیم.

وی اضافه کرد: بازارچه ماهی عسلویه در هشت غرفه و با اعتبار 1.5 میلیارد ریالی افتتاح شد و در اختیار عرضه‌کنندگان ماهی و محصولات دریایی عسلویه قرار گرفت.

این مسئول اذعان داشت: احداث بازارچه ماهی و میگو در عسلویه از اقدامات تاثیرگذاری است که سبب نظم بیشتر در حوزه شهری عسلویه می‌شود و تمامی شهروندان می‌توانند در مکانی معین محصولات دریایی و ماهی مورد نیاز خود را تامین کنند.

شهردار عسلویه عنوان کرد: در ارتباط با نیازهای شهری عسلویه و به‌منظور تقویت زیرساخت‌های شهرنشینی عسلویه بررسی‌ها و مطالعات جامعی انجام داده‌ایم که اجرای پروژه‌های عمرانی بر اساس آن صورت می‌گیرد.

صمصامی با اشاره به افتتاح موزه مردم‌شناسی عسلویه گفت: این پروژه از اقدامات فرهنگی و ارزشمندی است که در عسلویه صورت گرفته و سبب معرفی بیشتر مردم عسلویه به ایرانیان و گردشگرانی که به این منطقه مراجعه می‌کنند، می‌شود.

وی افزد: موزه مردم‌شناسی عسلویه در زمینی به مساحت 2 هزار و 300 متر مربع و با زیربنای 240 متر مربعی با اعتبار دو میلیارد ریال احداث و به بهره‌برداری رسیده است.

صمصامی یادآور شد: در این موزه شاهد معرفی آثار دستی، صنایع گردشگری و آداب و رسوم مردم عسلویه در قالب ماکت‌های طراحی شده خواهیم بود.

انتهای پیام/2451/ش30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول