اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیرکل پژوهش استان‌ها و خارج از کشور صدا و سیما

واحد آموزش و پژوهش صدا و سیمای استان مرکزی تقدیر شد

مراسم قدردانی از همکاران و پرسشگران واحد آموزش و پژوهش صدا و سیمای استان مرکزی با حضور مدیرکل پژوهش استان‌ها و خارج از کشور سازمان صدا و سیما برگزار شد.

واحد آموزش و پژوهش صدا و سیمای استان مرکزی تقدیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، مدیرکل پژوهش استان‌ها و خارج از کشور سازمان صدا و سیما بعد از ظهر امروز در این مراسم، رسانه ملی را با تمام موضوعات سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و... مرتبط دانست و بر تحقیق و پژوهش گسترده برای تحقق اهداف ترسیم شده رسانه تأکید کرد.

جعفر عبدالملکی با اشاره به اینکه مرکز تحقیقات صدا و سیما با نیم قرن تجربه توانسته است در ارتقای برنامه‌های رسانه ملی گام‌های بلندی بردارد، تصریح کرد: رسانه ملی اثرگذار‌ترین رسانه در کشور است و باید با تولید برنامه‌های پرمحتوا و قوی که برگرفته از تحقیق و پژوهش باشد پایه‌های فرهنگی کشور را قوی و مستحکم کرده و در فرهنگ مردم جهان نیز نفوذ کند و اثرگذار باشد.

مدیرکل پژوهش استان‌ها و خارج از کشور سازمان صدا و سیما با اشاره به بیش از نیم قرن تجربه نظرسنجی‌های سازمان صدا و سیما در کشور، دقت و صحت آن را قابل قبول دانست و کسب عنوان«مرکز برتر در حوزه نظر سنجی‌های یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری» توسط واحد آموزش و پژوهش مرکز استان مرکزی را نتیجه عملکرد موفق همکاران این واحد برشمرد و از زحمات آنان تقدیر کرد.

عبدالملکی، بهره‌گیری برنامه‌ها از پژوهش‌ را ضروری دانست و اظهار داشت: برنامه ساز باید ضمن مطالعه فراوان از اطلاعات روز نیز برخوردار باشد تا بتواند برنامه‌های غنی و پر محتوا تولید کرده و مخاطب را از گرایش به رسانه‌های بیگانه باز دارد.

مدیرکل صدا و سیمای استان مرکزی نیز در این مراسم با اشاره به هجمه فرهنگی دشمن، گفت: سربازان رسانه ملی باید با داشتن مطالعه زیاد و همدلی، راهکارهای مناسبی برای خنثی کردن هجمه‌های دشمن ارائه کنند.

حمید قربانی‌جم با تأکید بر رسالت نخبگان و اندیشمندان رسانه ملی، تأسی به منویات رهبری و استمداد از خون شهدا و پیروی از آرمان‌های انقلاب را از شروط تأثیرگذاری رسانه در عرصه فرهنگی و خنثی‌سازی تهاجم فرهنگی دشمنان برشمرد و ادامه داد: فعالیت پژوهشگران و پرسشگران نقطه اتکایی برای موفقیت رسانه ملی است.

وی با اشاره به اتحاد و همدلی موجود در مرکز به ویژه معاونان و مدیران، این وحدت را زمینه‌ای مناسب برای ارایه خدمات بیشتر و بهتر ارزیابی کرد.

در پایان این مراسم با اهدای هدایا و لوح تقدیر از زحمات مدیر و کارشناسان واحد آموزش و پژوهش و پرسشگران این واحد قدردانی شد.

انتهای پیام/87001/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول