اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

یکی از معارضان بحرینی در گفت‌وگو با فارس:

حامیان رژیم صهیونیستی شایستگی دفاع از ملت سوریه را ندارند

یکی از معارضان برجسته بحرینی گفت:‌ کشورهای غربی که رژیم صهیونیستی را به وجود آورده و از آن حمایت می‌کنند، شایستگی دفاع از ملت‌ سوریه را ندارند.

حامیان رژیم صهیونیستی شایستگی دفاع از ملت سوریه را ندارند

«محمد مجید» از معارضان برجسته بحرینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در منامه، با اشاره به تهدیدات کشورهای غربی مبنی بر حمله نظامی به سوریه، کوبیدن غربی‌ها بر طبل جنگ را تلاشی برای تکرار سناریوی عراق و لیبی در این کشور خاورمیانه خواند.

وی با بیان اینکه کسانی که به کشتار منطقه «الغوطة» اقدام کردند، جنایتکارانی هستند که از دایره انسانیت خارج شده‌اند، تاکید کرد: یادمان باشد که این موضوع هیچ اهمیتی برای غرب ندارد چون غرب تنها به دنبال منافع و سیاست‌های خود است.

مجید راه‌حل سیاسی برای پایان بخشیدن به بحران سوریه را در پایان دادن به درگیری‌ها و جلوگیری از وقوع جنگ خواند و افزود: هرج و مرجی که غرب در سوریه ایجاد می‌کند این کشور را نابود کرد همانگونه که عراق و لیبی را نابود کرده بود و دوست دارد برخی دیگر از کشورهای عربی و اسلامی از جمله مصر با چنین سرنوشتی روبرو شوند.

این عضو جمعیت وفاق اسلامی بحرین درباره بحران کشورش گفت: معتقدیم که این بحران هیچ راه حلی جز گفت‌وگوهای سیاسی جدی که به دلایل ایجاد این بحران بپردازند ندارد. حل و فصل موضوعاتی از جمله پرونده بازداشت شدگان، مساجد و از کار برکنار شدگان می‌تواند به مثابه حسن نیت به منظور حل این بحران سیاسی قلمداد شود.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول