اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

مخالفان حمله به سوریه، در لندن تظاهرات می‌کنند

ائتلاف ضدجنگ انگلیس از مردم این کشور خواسته است برای نشان دادن مخالفت خود با اقدام نظامی علیه سوریه، عصر امروز در برابر ساختمان نخست‌وزیری تظاهرات کنند.

مخالفان حمله به سوریه، در لندن تظاهرات می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از رادیو صدای روسیه، ائتلاف فعالان ضدجنگ انگلیس برای برگزاری تظاهرات علیه حمله به سوریه فراخوان داد. این تظاهرات قرار است ساعت 5 تا 7 عصر به وقت محلی در برابر دفتر نخست‌وزیری در لندن برگزار شود.

علاوه بر این، ائتلاف ضدجنگ در «ادینبورگ» اسکاتلند نیز مردم را به تظاهرات علیه حمله به سوریه فراخوانده است.

در فراخوان این ائتلاف آمده است: بریتانیا، فرانسه و آمریکا در حال آغاز مداخله نظامی فاجعه‌بار دیگری هستند. هرگونه حمله به سوریه، علاوه بر تلفاتی که بر جای می‌گذارد، آتش جنگ داخلی در سوریه را شعله‌ورتر می‌کند و احتمال دخالت بیشتر قدرت‌های منطقه‌ای را افزایش می‌دهد.

این بیانیه می‌افزاید: اغلب مردم کشور از فجایع عراق، افغانستان و لیبی درس گرفته‌اند. اما سیاستمدارانمان درس نگرفته‌اند. ما باید تا جایی که می‌توانیم تظاهرات کنیم تا نگذاریم آن‌ها یکبار دیگر پای ما را به جنگ فاجعه‌بار دیگری باز کنند.

نظرسنجی‌هایی که در آمریکا و انگلیس انجام شده نشان می‌دهد اکثریت قریب به اتفاق مردم این دو کشور با اقدام نظامی در سوریه مخالف هستند. با این وجود مقامات دو کشور به بهانه وجود تسلیحات شیمیایی در سوریه، بر لزوم حمله به سوریه اصرار می‌ورزند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول