اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مبارکه در مجلس:

اصفهان در جذب بودجه‌های دولتی جزو آخرین استان‌ها است

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: اصفهان در سطح کشور به عنوان دومین استانی است که بیشترین مالیات را پرداخت می‌کند و در جذب بودجه‌های دولتی نیز جزو آخرین استان‌ها است.

اصفهان در جذب بودجه‌های دولتی جزو آخرین استان‌ها است

علی ایران‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به ضرورت اصلاح دیدگاه‌های کشور نسبت به استان اصفهان اظهار کرد: تمام مسئولان در سطح کشور اصفهان را یک استان برخوردار تلقی می‌کنند و به این دلیل اصفهان در تمام زمان‌ها از نظر بودجه‌ و اختصاص اعتبار دولتی مورد بی‌مهری و بی‌توجهی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه برچسب برخورداربودن باید از اصفهان حذف شود، اضافه کرد: امیدواریم دولت یازدهم با نگاه ویژه بودجه‌های موردنیاز را برای بخش‌های مختلف و اجرای پروژه‌های موردنیاز استان اختصاص دهد.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مهم‌ترین مشکلات و چالش‌های موجود در سطح استان تصریح کرد: کم‌آبی، خشکسالی‌ها، آلاینده‌های موجود در سطح شهر‌ها، بیکاری، مالیات‌‌ها، ارزش افزوده و مشکل بازنشستگان صندوق فولاد از مهم‌ترین این چالش‌ها به شمار می‌رود.

وی با تاکید بر اینکه اصفهان بیشترین درآمد‌ها را برای کشور دارد، ادامه داد: در حال حاضر اصفهان در سطح کشور به عنوان دومین استانی است که بیشترین مالیات را پرداخت می‌کند اما در اقتصاد و جذب بودجه‌های دولتی نیز جزو آخرین استان‌ها است.

ایران‌پور با اشاره به نتایج حاصل از تصور مسئولان نسبت به اصفهان به عنوان یک استان برخوردار تاکید کرد: عدم اختصاص بودجه‌ مناسب از سوی دولت در طول سال‌های گذشته برای اجرای پروژه‌های مهمی چون طرح‌های آب‌رسانی به زاینده‌رود و فلات مرکزی، مصلی و ورزشگاه نقش جهان بی‌مهری‌ها و بی‌توجهی‌های دولت و مسئولان را به استان اصفهان نشان می‌دهد.

وی افزود: امیدواریم که دولت یازدهم و کابینه دولت با نگاه به واقعیت‌های موجود در استان اصفهان نسبت به این استان توجه کنند و بودجه‌های لازم را برای کاهش مشکلات این استان اختصاص دهند.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مردم استان در مجلس و مجمع نمایندگان استان برای مطرح کردن مشکلات و چالش‌های استان از آقای جهانگیری به عنوان معاون اول رئیس جمهور درخواست ملاقاتی را داشته‌اند.

وی اظهار کرد: امیدواریم که این ملاقات در آینده‌ای نزدیک صورت بگیرد تا مشکلات و چالش‌های استان با همکاری دولت یازدهم برطرف شود.

انتهای پیام/63004/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول