اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاظم پور در گفت‌وگو با فارس:

بوکسورهای قمی حریفان خود را ناک اوت کردند

مربی تیم بوکس نوجوانان قم از آغاز روز پرقدرت بوکسورهای قمی در مسابقات قهرمانی کشور و ناک اوت کردن حریفان در مرحله نخست این پیکارها خبر داد.

بوکسورهای قمی حریفان خود را ناک اوت کردند

رضا کاظم‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اعزام بوکسورهای قمی به مسابقات نوجوانان کشور اظهار داشت: خوشبختانه از همین روز نخست مسابقات شاهد درخشش بوکسورهای خوب و توانمند قمی در مسابقات قهرمانی کشور هستیم.

وی ادامه داد: درخشش خیره کننده‌ای از بوکسورهای اعزامی قم به پیکارهای قهرمانی کشور را در رقابت‌های روز نخست شاهد بودیم و آن‌ها توانستند حریفان خود را ناک اوت کنند در حالی که این موفقیت‌ها نشان می‌دهد که قم در بوکس جزء استان‌های موفق کشور محسوب می‌شود.

مربی تیم هیئت بوکس قم در مسابقات نوجوانان کشور افزود: حضور پرقدرت 2 بوکسور قمی در روز نخست مسابقات قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور بیانگر قدرت بوکس قم است و امید زیادی داریم که بوکسورهای ما از این پیکارها با دست پر بازگردند.

وی تصریح کرد: نتیجه به دست آمده از روز نخست این رقابت‌ها نشان دهنده تلاش و اهتمام مربیان پر توان بوکس قم و همچنین 2 بوکسور آینده‌دار قمی در راه کسب افتخار برای ورزش و رشته بوکس قم است و امیدواریم این شروع پرقدرت در نهایت به کسب مدال بیانجامد.

رئیس هیئت بوکس استان قم در ادامه با اشاره به کیفیت رقابت‌ها و نحوه موفقیت بوکسورهای قمی در روز آغازین این دوره از مسابقات اظهار داشت: پنج بوکسور قمی در مسابقات بوکس قهرمانی جوانان کشور حضور دارند که بوکسورهای 2 وزن در روز نخست موفق به کسب برتری قاطع مقابل حریفان شدند.

وی با بیان این‌که مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور تا پنج روز ادامه می‌یابد، اظهار داشت: مسابقات بوکس قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور با شرکت برترین‌های این رشته ورزشی به میزبانی هیئت بوکس استان‌ مرکزی در حال برگزاری است.

جعفری با بیان این‌که شهر اراک میزبانی این مسابقات را بر عهده دارد، عنوان کرد: رقابت‌های بوکس قهرمانی نوجوانان کشور با حضور 190 بوکسور از استان‌های مختلف کشور در اوزان مختلف برگزار می‌شود و روز نخست آن با درخشش ابوالفضل باختر در وزن 50 کیلوگرم و محمدجواد ستاری در وزن 70 کیلوگرم برای تیم بوکس نوجوانان قم همراه بود.

وی با بیان این‌که نفرات برتر این مسابقات در پایان به اردوی تیم بوکس نوجوانان کشورمان برای اعزام به مسابقات مهم برون مرزی دعوت می‌شوند، اظهار داشت: ستاری و باختر با این پیروزی‌ها با انگیزه‌تر شده‌اند و امروز با قدرت بیشتر به مصاف حریفان می‌روند تا صاحب مدال شوند.

انتهای پیام/2258/م30/آ3004
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول