اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جعفری در گفت‌وگو با فارس:

5 بوکسور قمی در مسابقات نوجوانان کشور روی رینگ می‌روند

رئیس هیئت بوکس استان قم از آغاز رقابت پنج بوکسور قمی در مسابقات بوکس قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور خبر داد.

5 بوکسور قمی در مسابقات نوجوانان کشور روی رینگ می‌روند

محمد جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: پیکارهای بوکس قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور با شرکت چهره‌های آینده‌دار از استان‌های مختلف به میزبانی هیئت بوکس استان مرکزی در شهر اراک در حال برگزاری است.

وی با اشاره به حضور نزدیک به 190 بوکسور در این دوره از مسابقات بوکس قهرمانی نوجوان کشور در اراک عنوان داشت: مسابقات بوکس قهرمانی نوجوان کشور با حضور مدعیان اوزان مختلف در حالی برگزار می‌شود که از قم نیز پنج بوکسور به این پیکارها اعزام شده‌اند.

رئیس هیئت بوکس استان قم بیان داشت: این پنجمین دوره مسابقات بوکس قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور به شمار می‌رود که با حضور مشتزن‌هایی از 29 استان کشور هم اکنون در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک به انجام می‌رسد.

وی اضافه کرد: بوکسورهای شرکت کننده در این دوره از رقابت‌ها در 13 وزن با یکدیگر به رقابت می‌پردازند در حالی که با توجه به برگزاری مسابقات در رده سنی نوجوانان تنها متولدین دوازدهم دی ماه 1375 تا دهم دی ماه سال 1377 مجوز حضور در این مسابقات را دارند.

جعفری با اشاره به قضاوت 24 داور در این مسابقات خاطرنشان کرد: در این پیکارها وزن 60 کیلوگرم با 23 بوکسور بیشترین و وزن به اضافه 80 کیلوگرم با10 بوکسور کمترین تعداد شرکت کننده در این مسابقات را به خود اختصاص داده‌اند.

رئیس هیئت بوکس استان قم در ادامه بیان داشت: این مسابقات به مدت پنج روز و برای نخستین بار به میزبانی اراک برگزار می‌شود و تیم استان قم بعد از میزبانی رقابت‌های قهرمانی رده سنی جوانان کشور و قرار گرفتن بر سکوی نخست آن پیکارها، در این دوره با ترکیبی پنج نفره در مسابقات حضور یافته و امید بسیاری برای کسب مدال از این رقابت‌ها دارد.

وی در ادامه با اشاره به ترکیب تیم اعزامی هیئت بوکس استان قم به این دوره از پیکارهای قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور، یاد آور شد: محمد مرادی‌سپهر، ابوالفضل باختر، علی جلیلوند، محمدرضا رضایی و محمدجواد ستاری در این دوره از مسابقات برای تیم قم با حریفان رقابت می‌کنند.

رئیس هیئت بوکس استان قم در ادامه با اشاره به کادر فنی و سرپرستی تیم اعزامی هیئت قم در این دوره از پیکارها، عنوان داشت: در رقابت بوکسورهای نوجوان و مدعی عضویت در تیم ملی رضا کاظم پور و سارنگ عسگری مربیان تیم هیئت قم هستند و با پایان این دوره از مسابقات، آیین اختتامیه همراه با اعلام نفرات برتر روز شنبه نهم شهریورماه جاری در خانه بوکس استان مرکزی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/78002/ح30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول