اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مجتمع علوم و فنون شهید رحیمی برگزار می‌کند

کارگاه آموزشی مهارت فرزند پروری در شهرری

سلسله نشست‌های مهارت فرزندپروری با موضوع آگاه سازی والدین کلاس اولی‌ها برگزار می‌شود.

کارگاه آموزشی مهارت فرزند پروری در شهرری

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سعید امینی صبح امروز در ارتباط با کارگاه آموزشی فرزندپروری گفت: این کارگاه با حضور راحله قیومی 18 و 25 شهریور ماه سال جاری از ساعت 10 صبح و با موضوع «آگاه سازی والدین کلاس اولی‌ها در مواجهه با حضور فرزندان خود در محیط مدرسه و اجتماع» در مجتمع علوم و فنون شهید رحیمی فرهنگسرای ولاء برگزار و بعد از نقد و بررسی در پایان به پرسش مخاطبان پاسخ داده می‌‌شود.

مدیر مجتمع علوم و فنون شهید رحیمی گفت: این سلسله همایش‌ها با محوریت روابط اجتماعی و خانواده برگزار می‌گردد و طی آن اصول و مبانی اولیه تعامل اجتماعی و بین فردی با رویکردهای فرزند پروری، آیین همسرداری و خانواده و رسانه ارائه می‌گردد و در ادامه به‌طور تخصصی به چگونگی شکل‌گیری روابط اجتماعی سالم در فرد و اجتماع پرداخته می‌شود.

امینی ذکر کرد: این کارگاه در دو نوبت و با چهار موضوع مختلف از جمله ترس از مدرسه و آموزش، قانون‌پذیری به کودکان در نوبت اول و در تاریخ 18 شهریور ماه و موضوع اضطراب، اعتماد به نفس پایین در نوبت دوم و در تاریخ 25 شهریور ماه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: راحله قیومی استاد دانشگاه و دکتر جامعه شناسی در همایش کارگاهی «فرزند پروری» ضمن ارائه ساده‌ترین و کاربردی‌ترین روش‌های تعامل بین خانواده و فرزندان به مباحث قبل از دبستان، دبستان تا راهنمایی می‌پردازد.

علاقمندان می‌توانند برای ثبت‌نام  و شرکت در این همایش به مجتمع علوم و فنون شهید رحیمی به نشانی شهرری، شهرک 13 آبان، خیابان شهید جمشیدی، اردیبهشت 3 مراجعه کنند.

انتهای پیام/2462/ق20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول