اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ثبت اسناد و املاک چهارمحال و بختیاری خبر داد

افزایش 21 درصدی خدمت رسانی ثبت اسناد چهارمحال و بختیاری به مردم

مدیرکل ثبت اسناد و املاک چهارمحال و بختیاری از افزایش 21 درصدی میزان خدمت رسانی این اداره‌کل به مردم در سال‌جاری خبر داد.

افزایش 21 درصدی خدمت رسانی ثبت اسناد چهارمحال و بختیاری به مردم

محمدحسن بهادر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار کرد: بزرگترین کتابخانه تخصصی ثبت به‌منظور استفاده تمامی کارکنان، سران دفاتر اسناد رسمی و ازدواج و طلاق و محققین و دانشجویان در اداره کل ثبت اسناد تأسیس می‎شود.

وی افزود: برهمین اساس افرادی که علاقمند به شرکت در این طرح بزرگ هستند می‎توانند کتاب‌های خود را برای استفاده همگان به این اداره کل تحویل دهند.

بهادر در ادامه از ارائه 156 هزار و 579 خدمت از سوی واحدهای ثبتی و دفاتر اسناد رسمی و ازدواج و طلاق به مردم در سال‌جاری خبر داد و گفت: از این تعداد 38 هزار و 672 خدمت توسط کارکنان ادارات ثبت و 117 هزار و 907 خدمت توسط سران دفاتر اسناد رسمی و ازدواج و طلاق انجام شده است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک چهارمحال و بختیاری از افزایش 21 درصدی میزان خدمت رسانی به مردم در سال‌جاری خبر داد و گفت: هیچ عذری در خصوص محدودیت ملاقات و تأخیر در کار ارباب رجوع از کارکنان پذیرفته نخواهد شد.

وی با اشاره به تعداد دفاتر ثبت استان، افزود: در حال حاضر 69 دفتر اسناد رسمی، 37 دفتر ازدواج و هشت دفتر طلاق در سطح استان به مردم خدمت رسانی می‌کند.

بهادر با بیان اینکه در حال حاضر 25 درصد پست‌های مصوب آن بلاتصدی است، افزود: صدور سند مالکیت، تقاضای ثبت، اجرای اسناد رسمی، ثبت، تأسیس و تغییرات شرکت، تنظیم اسناد و وقایع ازدواج و طلاق از عمده فعالیت‌های این اداره کل در این دوره بوده است.

انتهای پیام/68001/س30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول