اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله جوادی آملی:

جایگاه والای امامزادگان باید به مردم شناسانده شود

آیت‌الله جوادی آملی در دیدار مسئولان شهری آمل با تاکید بر اینکه آمل محل حضور امامزادگان واجب التعظیم و مهد علویان است، گفت: جایگاه والای امامزادگان باید برای مردم تبیین شود.

جایگاه والای امامزادگان باید به مردم شناسانده شود

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، امام جمعه آمل سرپرست فرمانداری ویژه، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولان شهری آمل با حضرت آیت‌الله جوادی آملی مفسر کبیر قرآن و مرجع تقلید جهان اسلام دیدار کردند.

آیت‌الله عبدالله جوادی آملی در این دیدار با تقدیر و تشکر از حضور مسئولان گفت: شهرستان آمل از قدمت فرهنگی والایی برخوردار است که باید توجه لازم در راستای ترویج و شناساندن آن وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه بناهای اصلی شهر آمل در منطقه پایین بازار قرار دارد، بیان داشت: مسئولان شهری باید به آثار و میراث فرهنگی شهر نگاه ویژه‌ای داشته باشند.

آیت‌الله جوادی آملی با تاکید بر اینکه آمل محل حضور امامزادگان واجب‌التعظیم و مهد علویان است، خاطرنشان کرد: جایگاه والای امامزادگان باید برای مردم تبیین شده تا این بزرگواران به درستی در جامعه شناسانده شوند.

استاد سطح عالی علمیه قم با اشاره به ساخت سد هراز گفت: سد هراز باید براساس کارشناسی ساخته شود که اگر خدایی ناکرده شکسته شود، تهدیدی برای شهر است.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان آمل نیز در این دیدار با بیان اینکه خدمت صادقانه و مخلصانه شهیدان رجایی و باهنر برای همیشه تاریخ انقلاب به یادگار خواهد ماند، گفت: خدمت ارزنده این دو شهید سبب شد تا نام نیکی از آنان به یادگار بماند و هر جا سخن از خدمت و کار شایسته به میان بیاید، نام آنان مطرح باشد.

شعبانعلی واحدی با اشاره به اینکه مسئولان خدمتگزار مردم هستند و باید به این مسأله مهم توجه داشته باشند، یادآور شد: هیچ مسئولی نباید در نظام اسلامی که برگرفته از آرمان‌های والای امام راحل و شهدای گرانقدر است بر مردم فخر بفروشد و باید هر فردی در هر سمتی که مشغول است خدمت به مردم را سرلوحه کاری خود قرار دهد.

واحدی با تاکید بر اینکه آمل شهر بزرگان و عالمان ارزنده‌ای است، بیان داشت: مردم آمل در جهان حرفی برای گفتن داشته و می‌توانند نقش آفرینی کنند.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان آمل با بیان اینکه حضرات آیات جوادی و حسن‌زاده آملی افتخار ارزنده‌ای برای همگان هستند، بیان داشت: رهنمودهای این بزرگواران به عنوان نقشه راهی برای مسئولان بوده که باید در این راستا حرکت کرد.

واحدی با اشاره به راه‌اندازی بنیاد فرهنگ آمل گفت: تلاش لازم در راستای اعتلا و شناساندن فرهنگ والای شهرستان هزار سنگر آمل باید صورت گیرد. 

انتهای پیام/2296/ب/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول