اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ژیمناستیک استان اصفهان خبر داد

عنوان سومی تیم نونهالان مسابقات ایروبیک ژیمناستیک قهرمانی کشور

رئیس هیئت ژیمناستیک استان اصفهان گفت: تیم نونهالان اصفهان به عنوان سومی مسابقات ایروبیک ژیمناستیک قهرمانی کشور دست پیدا کرد.

عنوان سومی تیم نونهالان مسابقات ایروبیک ژیمناستیک قهرمانی کشور

اصغر نکوگل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در رقابت‌های ایروبیک ژیمناستیک قهرمانی کشور که به میزبانی شهر ایلام برگزار شد، نونهالان اصفهانی به عنوان سومی دست پیدا کردند.

وی با بیان اینکه در این مسابقات 12 تیم از سراسر کشور حضور داشتند، تصریح کرد: استان‌های مختلف کشور در قالب تیم‌های نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به رقابت پرداختند که تیم ایروبیک ژیمناستیک اصفهان با امتیاز 45/10 مقام سوم نونهالان کشور را به دست آورد.

رئیس هیئت ژیمناستیک استان اصفهان با اشاره به قهرمانی تیم آکروژیم هیئت ژیمناستیک استان اصفهان در مسابقات لیگ برتر آکروژیم باشگاه‌های کشور بیان کرد: در این مسابقات 20 تیم از سراسر کشور حضور داشتند و استان‌ها در قالب تیم های چهار نفره و دو نفره به رقابت پرداختند.

این مسئول افزود: تیم آکروژیم اصفهان که در مسابقات چهار نفره شرکت کرده بود، با امتیاز 9/114 مقام اول را به دست آورد و تیم‌های همدان و تهران عناوین بعدی را به خود اختصاص دادند.

نکوگل همچنین به برگزاری کارگاه ارتقا مربیگری درجه سه به دو زیر نظر گنادی سرمربی اوکراینی تیم ملی در اصفهان متذکر شد: در پی هماهنگی‌های صورت گرفته با فدراسیون ژیمناستیک و در راستای ارتقای سطح فنی مربیان، کارگاه ارتقاء مربیگری درجه سه به درجه دو و تمدید کارت ویژه بانوان در اصفهان برگزار شد.

رئیس هیئت ژیمناستیک استان اصفهان  در پایان اذعان داشت: در طول برگزاری این دوره مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان به همراه معاونان از برگزاری کارگاه بازدید به عمل آوردند.

انتهای پیام/63006/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول