اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج کارمندان استان سمنان خبر داد

جذب بیش از 85 درصد کارمندان استان سمنان در بسیج کارمندان

رئیس سازمان بسیج کارمندان استان سمنان از جذب بیش از 85 درصد از کارمندان این استان در بسیج کارمندان خبر داد.

جذب بیش از 85 درصد کارمندان استان سمنان در بسیج کارمندان

محمد نوروزیان در گفت‏‌وگو با خبرنگار فارس در استان سمنان در سالن جلسات شهدای خبرگزاری فارس، در تشریح اهم اهداف سازمان بسیج کارمندان سپاه قائم آل‌محمد (عج) استان سمنان اظهار کرد: تقویت حجاب و عفاف و تعمیق آن در جامعه یکی از مهم‏ترین اهداف این سازمان است.

وی تصریح کرد: فرهنگ عفاف و حجاب باید به صورت ویترین و در دید مردم و جامعه قرار گیرد و به عنوان الگویی در جامعه دینی و اسلامی ما مطرح شود.

رئیس سازمان بسیج کارمندان استان سمنان همچنین از مقابله با تهدیدات امنیتی و حوادث غیرمترقبه به همت گردان‏های سازمان‏دهی شده در استان سمنان خبر داد.

نوروزیان، تقویت آمادگی رزمی و نظامی، سازماندهی گردان‏ها به ویژه نیروهای الی بیت‏‌المقدس و ...، ایجاد آمادگی برای کمک به مردم در بلایای طبیعی و کمک به دستگاه‏‌های دولتی تحت عنوان کارآمدسازی دستگاه‌‏های اجرایی را از دیگر برنامه‏‌های مهم قابل اجرا در استان سمنان بیان کرد.

وی تصریح کرد: کمیسیون تعامل با دولت، شورای اندیشه و هم‏‌فکری بسیج کارمندان و سایر دست‏‌اندرکاران باید در این حوزه فعال شوند.

رئیس سازمان بسیج کارمندان استان سمنان از حضور در کارگروه تحول اداری، جذب بیش از 85 درصد از کارمندان در بسیج کارمندان استان سمنان و برگزاری کمیسیون تعامل با دولت و شورای عالی قشر بسیج کارمندان در شهرستان‏ها و مرکز استان سمنان خبر داد.

انتهای پیام/2249/ت20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول