اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با مهیا شدن شرایط صورت می‌گیرد

برگزاری المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان کشور در تبریز

مسئول فنی المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاه‌های علمی کاربردی از آمادگی صد درصدی تبریز برای میزبانی از مسابقات خبر داد.

برگزاری المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان کشور در تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمد نژادآذر بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری هرچه بهتر المپیاد انجام یافته و هم‌اکنون تبریز آماده میزبانی از این مسابقات است.

وی با اشاره به حذف رشته بسکتبال به دلیل عدم رسیدن به حدنصاب در تیم‌های شرکت‌کننده افزود: هم‌اکنون برگزاری المپیاد در هشت رشته ورزشی قطعی شده و در این مورد با هیئت‌های ورزشی مرتبط قراردادهای لازم برای تامین زمین، برگزاری مسابقات و داوری منعقد شده است.

نژادآذر در مورد تفاوت‌های عمده سومین دوره المپیاد با دوره‌های قبلی گفت: در این دوره سعی کرده‌ایم تا از داوران لیگ برتری و بین‌المللی استفاده کنیم تا به کمک این افراد زبده سطح ورزشی و فنی مسابقات را بیشتر از مسابقات دانشجویی و تا سطح کشوری بالا ببریم.

مسئول فنی المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاه‌های علمی کاربردی، در مورد امکانات فنی داده شده به تیم‌های ورزشی تاکید کرد: سالن تمرین برای تیم‌های درخواست‌کننده داده خواهد شد و سعی کرده‌ایم تا در زمینه فنی مشکلی برای تیم‌های شرکت‌کننده وجود نداشته باشد.

نژادآذر، جایزه‌های نفرات برگزیده را به صورت تخفیف در شهریه دانشگاهی عنوان کرد و افزود: برای اعضای تیم‌های برتر تخفیف 50 تا 30 درصدی و برای ورزشکاران رشته‌های انفرادی تخفیف 60 تا 40 درصدی در نظر گرفته شده است همچنین به استان‌های برتر کاپ، مدال و حکم قهرمانی داده خواهد شد.

وی که در عین حال سرمربی تیم فوتسال منتخب استان آذربایجان‌شرقی در این المپیاد محسوب می‌شود گفت: تیم‌های استان به خصوص تیم فوتسال در آمادگی کامل به سر می‌برند و ما از همه تیم‌ها انتظار داریم تا در انتها در بین تیم‌های برتر هر رشته ورزشی قرار گیرند.

نژادآذر در ادامه ضمن اعلام این مطلب که بازدید از این مسابقات برای عموم مردم آزاد و رایگان است، افزود: امیدواریم استقبال خوبی از طرف هموطنان به خصوص جوانان از این مسابقات صورت گیرد.

انتهای پیام/60001/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول