اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار هندیجان:

مسئولان در خدمت‌رسانی به مردم موفق‌تر از گذشته عمل کنند

فرماندار هندیجان گفت: برای تحقق اهداف سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، مسئولان در خدمت‌رسانی به مردم موفق‌تر از گذشته عمل کنند.

مسئولان در خدمت‌رسانی به مردم موفق‌تر از گذشته عمل کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از هندیجان، بهروز فرج‌اللهی ظهر امروز در نشست با مردم و مسئولان شهری که به‌مناسبت هفته دولت برگزار شد، اظهار کرد: هفته دولت نمادی است از وحدت مردم و دولت اسلامی که این وحدت و تلاش در راستای تحکیم آن سرافرازی، پیشرفت و اقتدار ایران را به دنبال خواهد داشت.

وی ادامه داد: کار خالصانه و برای رضایت خداوند متعال اگر در همه امور کارمندان دولت جمهوری اسلامی نهادینه شود باعث افزایش رضایتمندی مردم که صاحبان اصلی این انقلاب هستند خواهد شد.

فرماندار هندیجان با تبریک هفته دولت خاطرنشان کرد: سالروز انفجار دفتر نخست وزیری در هشتم شهریورماه سال 60 و شهادت دو یار دیرین امام (ره) و انقلاب و دو اسوه علم و تقوا، شهید محمد علی رجایی به عنوان رئیس جمهور و محمد جواد باهنر به عنوان نخست وزیر که خدمتگزارانی صدیق بودند به نام هفته دولت نامیده شد.

وی با بیان اینکه هفته دولت نمادی از وحدت مردم و دولت اسلامی و یادآور فداکاری‌های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روزهای پرشور خدمت گزاری، شهیدان بزرگ رجایی و باهنر است.

فرج‌الهی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب و امام شهدا و به ویژه شهدای دولت رجایی و شهید باهنر و تبریک آغاز هفته دولت، از زحمات صادقانه همکاران تشکر و قدردانی کرد و گفت: امیدوارم با کمک و همکاری همه کارکنان در بهبود کیفیت همه فعالیت‌ها و جلب رضای باری تعالی و خدمت مطلوب‌تر به مردم ولایتمدار شهرستان هندیجان موفق‌تر از گذشته حرکت کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از هندیجان، بهروز فرج‌الهی در این نشست صمیمی مشکلات مردم را از نزدیک شنید و در راستای رفع آنها راهکارهایی را به مسئولان ارائه داد.

انتهای پیام/72001/صا20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول