اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیجار:

هفته دولت فرصتی برای ترسیم الگوی‌های ایثار و خدمت است

فرماندار بیجار با بیان اینکه هفته دولت فرصتی برای ترسیم الگوی‌های ایثار و خدمت است گفت: تلاش دولتمردان در این هفته در معرض دید همگان قرار خواهد گرفت.

هفته دولت فرصتی برای ترسیم الگوی‌های ایثار و خدمت است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، حمداله کریمی صبح امروز در مراسم افتتاحیه پروژه پارک الغدیر شهر بیجار ضمن گرامیداشت هفته دولت و تقدیر از زحمات دولتمردان پرتلاش کشورمان اظهار کرد: هفته دولت، هفته مردم سالاری انقلابی است.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر بیان کرد: رجایی و باهنر، دو شهید ارزنده و بزرگوار عرصه دولت، نمونه‌های بارز خادمین امین مردم و مسئولین وفادار به ملت و دولت هستند که خالصانه خود را وقف مردم نمودند.

کریمی افزود: این هفته روزهای تجلیل از شهدایی است که در اوج اقتدار سیاسی و اقبال اجتماعی، صفات بارز انسانی خود شامل تواضع، عشق به مردم و کار و خدمت برای آنان پرهیز از فرادستی و نخوت، کسوت خدمتگزاری را از دست ندادند و تمام لحظات عمر خود را در راه اسلام و انقلاب به زیباترین وجه به کار گرفته و مورد استفاده قرار دادند و باید این عزیزان الگویی برای تمامی دولت‌مردان باشند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: هفته دولت بی‌شک از برکات انقلاب اسلامی است و دولت در قالب کابینه‌ای مردم سالاری در ساختار جمهوری اسلامی ایران با هدایت وزارتخانه‌ها به امور اجرایی جامعه به طور عملیاتی رسیدگی می‌کند.

فرامین رهبری کلید حل مشکلات است

فرماندار بیجار در ادامه  با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در اردیبهشت سال 88 در جمع مردم بیجار گفت: سخن رهبر معظم انقلاب در جمع دیار گروس که فرمودند" این که شنیده می‌شود مردم بعضاً از این شهرستان به نقاط دوردست مهاجرت می‌کنند، این برخلاف حضور است باشید، بمانید، اینجا را آباد کنید" سرلوحه مردم این دیار قرار گیرند تا در موطن خود مانده و با تلاش و صبر و حوصله این جا را آباد کنند.

کریمی جمله بیادماندنی رهبری را فرمول برای حل مشکل عنوان کرد و گفت: در تمامی زمینه‌ها مسئولان و مردم فرامین و منویات رهبری را مد نظر داشته باشند.

وی اضافه کرد: ما نیز به عنوان خدمت‌گذاران مردم این دیار فرامین رهبری را سرلوحه خود قرار داده تا در تمامی عرصه‌ها موفق میدان باشیم.

کریمی به مهاجرت بیجاری‌ها به شهرهای دیگر اشاره و عنوان کرد: از زمانی که ثبت احوال بیجار آغاز به فعالیت کرد حدود 307 هزار نفر ولادت به ثبت رسید اما امروز می‌بینیم که اینگونه نیست. 

عمده مشکل شهرستان بیجار  نبود سرمایه‌گذار است

فرماندار بیجار در ادامه نبود سرمایه‌گذار را عمده مشکل شهرستان بیجار که در حال حاضر در مسیر توسعه و آبادانی قرار گرفته عنوان کرد.

وی ادامه داد: امید است که فضای مناسب برای حضور سرمایه‌گذاران در بیجار مهیا شود که با حضور آن‌ها بسیاری از مشکلات اشتغال جوانان نیز حل و امید ماندن آن‌ها در بیجار افزون شده و شرایط مساعدی نیز برای زندگی بهتر مردم مهیا خواهد شد.

فرماندار بیجار خطاب به برخی افراد که می‌گویند بیجار محصور به کوه است و جای پیشرفتی ندارد گفت: سخن این افراد ناآگاه برای دلسردی مردم در ماندن و عدم حضور در شهرستان بیجار است.

وی با بیان اینکه کوه‌های این شهرستان نماد پایداری و استقامت مردمانش است خاطرنشان کرد: مردم با ماندن و آباد کردن شهرستان بیجار مهر بطلانی بر سخن این افراد ناآگاه گذاشته و به پیشرفت هر چه سریعتر بیجار کمک شایانی خواهند کرد.  

این مقام مسئول با بیان اینکه شهرستان بیجار با ارتفاع 2 هزار و 400 متر از سطح دریا بام ایران نام گرفته است اذعان کرد: باید از تمامی این ویژگی‌ها به نفع شهرستان استفاده کرده و به پیشرفت بیجار که اکنون در مسیر توسعه و آبادانی قرار گرفته است مهیا سازیم.

فرماندار بیجار در پایان سخنان خود تأکید کرد: در مملکت اسلامی ما اگر کاری صورت می‌پذیرد متعلق به فرد خاصی نیست و متعلق به نظام مقدس اسلامی است.

انتهای پیام/79015/ر40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول