اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نیمه دوم مرداد

5 هزار شیر سیلندر گاز مایع در استان مرکزی معدوم شد

مدیرکل استاندارد استان مرکزی گفت: 5 هزار شیر سیلندر گاز مایع در نیمه دوم مرداد در استان معدوم شد.

5 هزار شیر سیلندر گاز مایع در استان مرکزی معدوم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سیدسعید میرنظامی مدنی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور بالا بردن سطح ایمنی سیلندر گاز مایع و امنیت مردم تعداد 4 هزار و 600 شیر پرسی و 400 شیر ایران گاز در نیمه دوم مرداد ماه سال جاری معدوم شد، این در حالی است که از ابتدای سال تا کنون تعداد بیش از 35 هزار سیلندر گاز مایع بازرسی شده که تعداد 10 هزار شیر معدوم شده است.

وی بیان داشت: نظارت بر نحوه پر کردن سیلندرهای گاز مایع و همچنین نظارت بر نحوه بازسازی آنها از وظایف نظارتی استاندارد است، بر این اساس کارشناسان اداره کل ضمن بازرسی مداوم از واحدهای سیلندر پرکنی و نظارت بر نحوه بازسازی سیلندرهای معیوب اقدام می‌کنند.

مدیرکل استاندارد استان مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجرای طرح طاها بیان داشت: تمامی اصناف موظف به همکاری با اداره استاندارد در راستای اجرای طرح طاها هستند.

میرنظامی افزود: با تلاش کارشناسان این اداره کل از ابتدای تیر ماه سال جاری تا کنون 2010 مورد بازرسی از مراکز عرضه در سطح بازار استان مرکزی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در این بازرسی‌ها تعداد 38 هزار کالای غیر استاندارد جمع‌آوری شد.

مدیرکل استاندارد استان مرکزی افزود: در این بازرسی‌ها که از تمامی صنایع از جمله صنایع غذایی، کشاورزی، ساختمانی، معدنی، شیمیایی، برق و الکترونیک، مهندسی پزشکی، رنگ، لوله، نساجی و سلولزی، لوازم خانگی، مکانیک و فلز شناسی و... در قالب طرح طا‌ها (طرح اجرای هماهنگ استاندارد) انجام می‌گیرد تمامی عرضه کنندگان موظف به همکاری با بازرسان استاندارد می‌باشند.

میرنظامی تاکید کرد: در صورت عدم همکاری اصناف با استاندارد پرونده آنها به مراجع قضایی ارجاع داده می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: این اداره در صورت دریافت شکایتی از سوی مصرف‌کنندگان بعد از بررسی‌های کارشناسی در راستای احقاق حقوق مصرف کنندگان تلاش می‌کند.

انتهای پیام/87003/ق30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول