اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل نبود متقاضی

32 تن چربی مزانتر استحصالی از کشتارگاه دام اهواز معدوم شد

رئیس اداره دامپزشکی اهواز از معدوم شدن 32 تن چربی مزانتر استحصالی از کشتارگاه دام اهواز خبر داد.

32 تن چربی مزانتر استحصالی از کشتارگاه دام اهواز معدوم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خوزستان، رضا اسدی اظهار کرد: به دلیل نبود متقاضی برای خرید 32 تن چربی مزانتر استحصالی از کشتارگاه دام اهواز، این چربی‌ها معدوم شد.

وی افزود: در پنج ماهه نخست سال جاری میزان سی و دو هزار کیلوگرم چربی مزانتر استحصالی از کشتارگاه دام اهواز معدوم و مقدار 52 هزار و 510 کیلوگرم تحویل کارگاههای تبدیل ضایعات شد.

این مقام مسئول عنوان کرد: مقدار 32 تن چربی غیر خوراکی احشائی و استحصال شده از کشتارگاه دام اهواز به دلیل عدم وجود متقاضی جهت تبدیل به روغن صنعتی و همچنین تغییرات ظاهری، با نظارت دامپزشکی اهواز معدوم شد.

رئیس اداره دامپزشکی اهواز اضافه کرد: در مدت یاد شده میزان 52 تن دیگر نیز جهت مصارف صنعتی تحویل کارگاههای تبدیل ضایعات گردید.

اسدی یادآور شد: آلایش‌های غیر خوراکی کشتارگاهی به ویژه چربی‌های صنعتی در تمام مراحل از زمان جمع آوری در کشتارگاه، نگهداری، معدوم سازی و یا تحویل به کارگاههای تبدیل ضایعات تا رسیدن به مقصد تحت نظارت و بازدیدهای کار‌شناسان دامپزشکی قرار دارد.

انتهای پیام/72010/صا/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول