اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی اصفهانی تیم ملی هندبال نوجوانان:

نمی‌دانم چه دست‌هایی برای نابودی هندبال اصفهان در کار است

مربی اصفهانی تیم ملی هندبال نوجوانان گفت: هیچ‌گونه رسیدگی به تیم‌های پایه نمی‌شود و نمی‌دانم چه دست‌هایی برای نابودی هندبال اصفهان در کار است.

نمی‌دانم چه دست‌هایی برای نابودی هندبال اصفهان در کار است

محمدعلی مشفقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در رقابت‌های المپیک نوجوانان آسیایی تیم ملی هندبال نوجوانان عنوان هفتم را کسب کرد.

وی تصریح کرد: مشکلاتی وجود داشت که نتوانستیم رتبه‌ای بهتر از هفتم کسب کنیم، ابتدای بازی‌های خودمان را خوب پیش می‌رفتیم اما در اواسط نیمه دوم بازیکنانمان با احتیاط بازی می‌کردند و منجر شد به اینکه به طور مثال برابر تیم قطری که در مشتمان بود نتیجه را با اختلاف دو گل واگذار کرده و از صعود به مرحله بعدی باز بمانیم.

مربی اصفهانی تیم ملی هندبال نوجوانان ادامه داد: دیدارهای خود را برابر تیم‌های کره، قطر، عربستان، بحرین و عراق واگذار کردیم و تیم‌های سوریه،  ویتنام و پاکستان را شکست دادیم.

سرمربی تیم هندبال نوجوانان سپاهان در ادامه به تیم هندبال نوجوانان سپاهان اشاره کرد و افزود: شب گذشته این تیم قهرمان استان شد و در حال حاضر مشغول آماده سازی تیم هندبال نوجوانان این باشگاه برای رقابت‌های قهرمانی کشور که قرار است از 15 شهریور به صورت متمرکز در همدان برگزار شود، هستیم.

وی تاکید کرد: مشکلی که در حال حاضر داریم این است که این تیم تمرین درستی برای آمادگی به منظور رقابت‌های قهرمانی کشور نداشته است.

مربی اصفهانی تیم ملی هندبال نوجوانان گفت: از رسانه‌ها و مسئولان توقع داریم به رشته‌هایی به جز فوتبال نیز رسیدگی کنند، چراکه رشته‌های دیگر نیز حق دارند که به آنها توجه شود.

وی اضافه کرد: رشته بسکتبال را که اصفهان در آن همواره یکی از قطب‌های اصلی کشور بود و قهرمانی‌های بسیاری را به دست می‌آورد از دست دادیم و هندبال ما هم چنین وضعی را پیدا کرده و در حال نابودی است.

مشفقی افزود: نمی‌دانم چه دست‌هایی در کار است که کمر به نابودی این رشته‌ها در اصفهان بسته است و اگر به رده‌های سنی پایه نیز توجه نشود این بازیکنان دیگر آینده‌ای ندارند.

وی تصریح کرد: چهار سال است تیم هندبال نوجوانان سپاهان قهرمان ایران شده و پس از این نیز خواهد شد اما در حالی‌ که این باشگاه دیگر تیم بزرگسالان ندارد این بازیکنان به کجا خواهند رفت و آینده آنها چه می‌شود.

سرمربی تیم هندبال نوجوانان سپاهان ادامه داد: سبزوار به ما پیشنهاد داده که برویم برایشان بازی کنیم حال سوال این‌جاست که اگر در شهر خودمان به تیم‌هایمان رسیدگی شود چرا باید برویم در این شهر بازی کنیم.

وی تاکید کرد: مگر چقدر هزینه تیم هندبال نوجوانان است که به این تیم رسیدگی نمی‌شود.

انتهای پیام/63020/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول